Wesley Mulder

Een erg fijn bedrijf met behulpzaam personeel.

Personeel heeft verstand van de artikelen.

Goede service. Er waren 2 meubels beschadigd en zonder problemen werd het omgeruild en bezorgd bij ons huis.

Mooie meubels voor een redelijke prijs.

1 nadeel was wel dat er 2 meubels een heel lang levertijd hadden een half jaar en we kregen een bericht dat het nog langer zou duren. Toen hebben we in overleg met een medewerker moeten uitwijken... 1 nadeel was wel dat er 2 meubels een heel lang levertijd hadden een half jaar en we kregen een bericht dat het nog langer zou duren. Toen hebben we in overleg met een medewerker moeten uitwijken naar een online site van Pronto maar daar moest ik per meubel 200 euro meer betalen. Er is wel door Pronto Alkmaar tegemoet gekomen dat we de bezorgkosten niet hoefden betalen maar alsnog wel 400 duurder dan in Alkmaar.

Burgmeijer

Erg lange levertijd , wij bedenken ons nog wel een keer voor de volgende aankoop bij pronto

?????

betere afspraken

Reactie Pronto Wonen Alkmaar:

Beste heer/mevrouw
Dank voor uw reactie en mededeling.
Beste heer/mevrouw
Dank voor uw reactie en mededeling.
Door de wereldwijde Covid-19 is het probleem van levertijden inderdaad een hele lastige en ook iets waar we zelf weinig invloed op kunnen uitoefenen. Leveranciers hebben o.a. te maken met schaarste en uitloop van aanlevering van de grondstoffen.
Excuses voor de verlate levering.
Met vriendelijke groet.
Pronto Wonen Alkmaar

Q.Groot

Prima zaak.Goede communicatie,ook via email.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en ongedwongen sfeer.

Nvt

Lemckert

Goed geholpen

Zijn de volgende dag se pootjes onder de bank komen schroeven. Dit kunnen de meeste mensen niet zelf.

Zelf ophalen en plaatsen is niet fijn.

Trudy Wijchman

Zeer prettig met Estha.

Knowhow.

Bezorgservice zeer onplezierig, bezorgers buitendienst perfect.

Dargel

Netjes, duidelijk, eerlijk

Hóórt wat de klant wenst, geeft ruimte te overdenken, denkt mee

Pannekeet

Zeer klantvriendelijk
Fijn bedrijf.

Geleverd volgens afspraak/bestelling

Kuilman

Eethoek gekocht, prettig dat er veel op voorraad is. Maanden wachten is niet leuk!

John

Ik ben bij Pronto Alkmaar een eettafel mazzo 220x105 gekocht. Er waren wat problemen met de montage van de poten en de gaten in de tafel waardoor montage niet volledig mogelijk was. De service... Ik ben bij Pronto Alkmaar een eettafel mazzo 220x105 gekocht. Er waren wat problemen met de montage van de poten en de gaten in de tafel waardoor montage niet volledig mogelijk was. De service afdeling heeft snel en adequaat gereageerd en gehandeld. Goede service!

Snel antwoord, snel een oplossing, en vriendelijke medewerkers

Wellicht de producten inspecteren voordat deze worden uitgeleverd aan klanten.