p.sengers

Goede servise en vriendelijke verkopers en nemen de tijd voor de klant

ja van een bankstel

kan ze niet bedenken

J. de Haan

Rustige, aangename sfeer. Ruime keuze wat meubelen betreft en een prettige manier van omgang door het personeel.

Uitgebreide keuze en klantvriendelijkheid van het personeel.

N.v.t.

Nick

Pas nieuwe meubels gekocht en super geholpen door de medewerkers

Wouters

De verkoopster die ons hielp was zeer klantvriendelijk. Luisterde goed naar onze wensen, en hielp ons hierbij om deze waar te maken. Ze wist ook waar ze het over hadden. Wist veel over de meubels... De verkoopster die ons hielp was zeer klantvriendelijk. Luisterde goed naar onze wensen, en hielp ons hierbij om deze waar te maken. Ze wist ook waar ze het over hadden. Wist veel over de meubels te vertellen, alle eigenschappen van de meubels. Heeft ons ook goed advies gegeven over een aantal aanpassingen die we gedaan hebben. Door deze verkoopster willen we in de toekomst wel vaker langs komen als we weer iets nodig hebben.

Als zeer prettig ervaren. De verkoopster was zeer professioneel die verstand heeft van de artikelen die jullie verkopen. Erg vriendelijk en nam ook de tijd voor ons.

Klantvriendelijke verkoopster die mee denkt en goed adviseert en de ruimte geeft.

Nee

Goed geholpen! Wij werden daadwerkelijk gezien als klant!

Veel verschillende stijlen in de winkel zichtbaar. Daarnaast ook professioneel personeel die verstand heeft van hetgeen er wordt verkocht in de winkel!

Voor ZEN ook folders laten bezorgen in Bemmel. Wij krijgen daar tot op heden geen folders van.

Martin

Zeer hulpvaardig, veel keus en bovendien betaalbaar.

Gratis gebruik van de aanhanger bij afhalen is een erg prettige service. Ook was het personeel heel vriendelijk en nam de tijd.

De winkel was onopvallend gepositioneerd. Het was puur toeval dat ik er kwam.

H Wooninck

Leuk snel vriendelijk en deskundig geholpen

Het was een zeer prettige ervaring! (het filiaal in wijchen)

Er was een ruime keuze in de producten en dat vond ik erg fijn.

NVT

Zeer vriendelijk geholpen bij diverse bezoeken

Smaak aanvoelen

Nee