Marijke Berends

Een hele fijne winkel!

Goede verkopers.we zijn heel fijn geholpen!

De showroom is een beetje kil

Welling

Wij werden goed ontvangen en prima geholpen. Er werd ons een lekkere kop koffie aangeboden.

Bediening was erg attent.

Kees Francissen

Mooie ruime winkel met een diversiteit aan meubels die ruim geëtaleerd worden.

Jolanda B.

Goed. Vriendelijke ontvangst en vriendelijke verkoper.

Ze laten je zelf eerst even rondkijken en koken dan informeren of je geholpen kunt worden. Erg fijn want zo kun je zelf op je gemak kijken en dan de expertise vd verkoper vragen. Verkoper gaf ook... Ze laten je zelf eerst even rondkijken en koken dan informeren of je geholpen kunt worden. Erg fijn want zo kun je zelf op je gemak kijken en dan de expertise vd verkoper vragen. Verkoper gaf ook goed advies over de meubels en de te kiezen stoffering.

Blijf zo servicegericht.

Erg goede service bij het bezorgen en monteren

Veel opties

Verkoper zou klantwensen beter moeten kunnen vertalen naar assortiment. Volgens verkoper was er geen bank in het assortiment die bij mijn wensen paste, hij liet ons weglopen. Toen liep ik zelf tegen... Verkoper zou klantwensen beter moeten kunnen vertalen naar assortiment. Volgens verkoper was er geen bank in het assortiment die bij mijn wensen paste, hij liet ons weglopen. Toen liep ik zelf tegen de bank aan die aan al mijn wensen voldeed. Ik heb de verkoper hier direct op aangesproken en kreeg een vage reactie over dat hij niet alle banken kon kennen....???

A van Wijk

Ik was niet heel erg bekend met Profijt, wel van naam, maar niet persoonlijk. We hadden al heel wat meubelzaken van binnen gezien, op zoek naar die ene fauteuil die we elders nog niet tegen waren... Ik was niet heel erg bekend met Profijt, wel van naam, maar niet persoonlijk. We hadden al heel wat meubelzaken van binnen gezien, op zoek naar die ene fauteuil die we elders nog niet tegen waren gekomen, totdat we in Wijchen bij Profijt naar binnen liepen en we allebei direct op deze fauteuil afliepen. OK, de kleur was mosterdgeel, niet direct onze keuze, maar daar moet je doorheen kunnen kijken, mits er mogelijkheden met andere stoffen zijn natuurlijk. Al snel bleek dat er een overvloed aan mogelijkheden was, tientallen stofsoorten, andere voet, koudschuim vulling etc. En dan denk je "nu komt de totaalprijs", maar ook dat viel reuze mee, voor nog geen € 500,= hebben we een zelf samengestelde fauteuil die er mooi uitziet, lekker zit en niet zo trendgevoelig is als de meeste fauteuils waar je overal mee doodgegooid wordt (industrieel, leer/metaal).

Kortom, we waren aangenaam verrast en we zullen hier zeker nog eens vaker binnenlopen.

We werden uitermate vriendelijk geholpen door een jongeman die alle mogelijk moeite deed om de beschikbare stoffen voor onze stoel erbij te halen. Ook het kopje koffie ontbrak niet. Uiteindelijk met... We werden uitermate vriendelijk geholpen door een jongeman die alle mogelijk moeite deed om de beschikbare stoffen voor onze stoel erbij te halen. Ook het kopje koffie ontbrak niet. Uiteindelijk met een prettig gevoel weer naar buiten en nu wachten tot de stoel opgehaald kan worden.

Niet dat ik momenteel kan bedenken.

Tonny Klaassen

We hadden niet beter geholpen kunnen worden.iemand die passie en ervaren was.prima advies en we genieten van onze meubels. We zijn geholpen door Theo

Prima uitleg en de tijd voor je nemen

Geen enkel

Zakelijk en correct

prijs/kwaliteisverhouding

In de winkel prettig geholpen, vragen goed beantwoord en meegedacht over verschillende opties.

Klantvriendelijk, goede bezorging

- mits mogelijk een kortere levertijd dan 10 weken