Keurig geholpen. Er werd ruim de tijd genomen om tot een goede keuze te komen.

Overzichtelijk en goed gecombineerd ingericht. Stijl bij stijl, type bij type.

De locatie was voor mij moeilijk te vinden, ondanks dat ik daar dicht in de buurt heb gewoond. De ventweg diverse malen voorbij gereden.

R. de Lang

Samen met mijn vrouw hebben bij wij Profijt een prachtige eethoek gekocht.
Samen met mijn vrouw hebben bij wij Profijt een prachtige eethoek gekocht.
De verkoper is zeer deskundig, hij heeft ons perfect geadviseerd, zeer klantvriendelijk, wij kunnen Profijt aan een ieder van Harte aanbevelen , komen hier beslist terug.

Ja zeker, Profijt heeft een uitgebreid assortiment voor iedere beurs.

NVT

B.v.Zanten

Klant vriendelijk en gepast

Goede ontvangst klant vriendelijk Goed advies en zij nemen er tijd voor prima

Het bezorgen van een een persoons zetel vinden wij
aan de prijzige kant 50 euro afstand ongeveer 3 km

M. Groenendijk

Goed. Laten je rustig kijken en zijn er als je ze nodig hebt

Ruime keuze, vooral diegene die ons geholpen heeft was vriendelijk en deskundig

Die breuk in de vloer maken en opletten met verlichting vanwege de kleiren

Klantvriendelijk behandeld, goede behandeling van opdracht en goede prijsofferte.

Klantvriendelijk

Nvt

Zeer tevreden, Goede service en erg vriendelijk

Prettig telefoongesprek en goede service

Nee

Joyce van Kolck

Zomaar even op een maandag binnengestapt om te orienteren. Leuke meubels gevonden, goed geholpen door F. Ayyildiz. Het zijn nieuwe meubels dus ook voor de verkoper was nog niet alles duidelijk. Er... Zomaar even op een maandag binnengestapt om te orienteren. Leuke meubels gevonden, goed geholpen door F. Ayyildiz. Het zijn nieuwe meubels dus ook voor de verkoper was nog niet alles duidelijk. Er zit bijv een led strip in die (nog) niet was aangesloten. De levertijd was ook onduidelijk - in de computer stond 8 weken, maar ja, je weet nooit....- omdat het een nieuw product is. Wij hadden afgesproken met de verkoper dat hij hier even op terug zou komen. Helaas niets vernomen en na een week heb ik zelf even contact opgenomen en kreeg een ander persoon aan de lijn. Ik meen Theo. En Theo viel, in mijn ogen, onze verkoper af. " Want in de computer had hij kunnen zien dat het gewoon 8 weken ging duren".
Sorry, maar collega's afvallen doe je in mijn ogen niet.
Levertijd is niets aan te doen, we wachten rustig af.

nee

samenwerken en collegialiteit is belangrijk.

Matig

Fijne verkoper. Filiaalleider weinig meedenkend en begripvol.

Klantvriendelijkheid is verbeterpunt. Kwaliteit/prijs niet naar verhouding, zeker niet als je meubels thuis in elkaar moet schroeven. Ik had beter naar Ikea of Leen Bakker kunnen gaan. Had ik geld... Klantvriendelijkheid is verbeterpunt. Kwaliteit/prijs niet naar verhouding, zeker niet als je meubels thuis in elkaar moet schroeven. Ik had beter naar Ikea of Leen Bakker kunnen gaan. Had ik geld overgehouden.

Uitstekend!

Goed personeel!

~*~

Prettig....wij zijn niet in deze winkel geweest. Hebben de spullen in een ander filiaal gezien en gekozen, maar die had niet alles op voorraad. Dat zou pas in mei zijn. Deze winkel gebeld en alle... Prettig....wij zijn niet in deze winkel geweest. Hebben de spullen in een ander filiaal gezien en gekozen, maar die had niet alles op voorraad. Dat zou pas in mei zijn. Deze winkel gebeld en alle spullen leverbaar EN binnen 2 weken...Volgende week komen de spullen pas en dan weten we de rest!