Zeer sympathieke verkopers.

Het personeel geeft je de vrijheid om rustig rond te kijken. Zijn niet opdringerig.

Leuk geholpenen duidelijk nu afwachten hoe get gaat met de levering van de spullen

Vriendelijk personeel niet opdringerig

Spullen staan best dicht op elkaar

J. Van Ginkel

Zeer prettig geholpen en geadviseerd.

Goede verkooptechniek met eerlijke mening zonder pushen.

Redelijk goed. Fijne winkel, klantvriendelijk personeel. Uiteindelijk daar een eettafel besteld. Dit ging prima en werden netjes geholpen. Levertijd was uiteindelijk 3 weken langer dan verwacht. Dit... Redelijk goed. Fijne winkel, klantvriendelijk personeel. Uiteindelijk daar een eettafel besteld. Dit ging prima en werden netjes geholpen. Levertijd was uiteindelijk 3 weken langer dan verwacht. Dit was natuurlijk wel jammer. Tussentijds geïnformeerd, zouden terugbellen, maar dit gebeurde niet altijd. Medewerker zette niet alle informatie in het systeem waardoor een andere collega niet wist hoe het ervoor stond met de bestelling en levering. Naar mijn idee liep de communicatie tussen het magazijn en de winkel niet altijd even goed. Dit is een kleine verbeterpunt. Wellicht is het klantvriendelijk om tussentijds even contact op te nemen met de klant om aan te geven dat het langer kan duren. Nu heb ik zelf vaak contact gezocht. Eettafel opgehaald en konden gebruik maken van een leenkar. Dit was erg prettig en daar hielp ook iemand bij.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Elders zijn bijna exact dezelfde artikelen vele malen duurder.

Zie de hiervoor de ingevulde ervaring. Nog een kleine tip: verkoopmedewerker zou met de klant mee kunnen kijken voor een artikel/artikelen waar de klant naar op zoek is. Zo werd ons enkel gevraagd... Zie de hiervoor de ingevulde ervaring. Nog een kleine tip: verkoopmedewerker zou met de klant mee kunnen kijken voor een artikel/artikelen waar de klant naar op zoek is. Zo werd ons enkel gevraagd of we aan het rondkijken zijn. Wellicht de klant ‘in de gaten houden’ zodat er gericht geholpen kan worden. Meer proactief.

Prijs

Hoge bezorgkosten

Van der Sommen

Tot nu toe zeer fijne ervaring

Overzichtelijk en klantvriendelijk

Tuhalauruw

Goed, prettig en meedenkend

Klantvriendelijkheid en meedenkend

Stephanie

Goed, vriendelijk & duidelijk

Dat je de optie hebt om je eigen bank indeling samen te stellen

Niks

Jan Thijs

Prima geholpen

Meedenken

Vooral zo doorgaan

Alle tijd en ruimte om eerst zelf alles te bekijken

Goede begeleiding en klantvriendelijk

nee