Mel

Zeer goed

Nettjes geholpen

Weet ik niet

G.v.d.Pol

Bijzonder klantvriendelijk en snelle levering.

Heb ik al aangegeven.

nee

J. Bos

Zeer Plezierig

Schoorl

Goed advies en compleet advies. Hierdoor wordt een keuze maken in de hoeveelheid makkelijker. Door de manier waarop blijft het ook echt je eigen keuze. Prettige medewerkers. Zowel op de vloer als... Goed advies en compleet advies. Hierdoor wordt een keuze maken in de hoeveelheid makkelijker. Door de manier waarop blijft het ook echt je eigen keuze. Prettige medewerkers. Zowel op de vloer als aan de telefoon. Ben tevreden

Niet alles gaat online: contact met de medewerkers via telefoon werkt! De medewerker in de winkel heeft goed en op maat advies gegeven. Zo kon ik precies ontdekken wat ik wilde kopen

Op de Website staat bij de producten niet altijd volledige informatie. Of deze is moeilijk te vinden. In Corona tijd misschien goed idee dit aan te passen. Bijv de houtsoort of juist meubelplaat was... Op de Website staat bij de producten niet altijd volledige informatie. Of deze is moeilijk te vinden. In Corona tijd misschien goed idee dit aan te passen. Bijv de houtsoort of juist meubelplaat was zeker niet in 1 oogopslag te zien bij het product.

R. Anbeek

Top

klantvriendelijk en komen afspraken na

Irma van Heijnsbergen

Goed, vriendelijk personeel

Levertijd erg snel

Ga zo door!!

Gabrielle

Erg vriendelijke en betrokken medewerkers. Na bevestiging per e-mail werd er ook nog gebeld om een update te geven.

Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Denkt goed met de klant mee.

H gijsbertsen

Heel prettig

Niet opdringerig

Bert

Bojzonder goef geholpen door vriendelijk personeel

Leuk assortiment

Gern