Remco den Hartog

Het personeel nam de tijd voor ons.
Ik kan iedereen aanraden om hier wat te kopen.

Sociaal, meedenkend, geduldig.

Nee heb ik niet

wil holleman

Netjes geholpen, prima.

Mooie collectie meubelen, en goed overzichtelijk

Dat je eerst zelf rustig kunt rondkijken, zonder dat er meteen een verkoper/ster op je af komt

Een prettige ervaring met vriendelijk personeel

Goed. Klantvriendelijk en behulpzaam. Voldoende assortiment

prijs/kwaliteit

Ik werd erg vriendelijk geholpen en kreeg ook alle tijd die ik nodig had om eerst rond te kijken. Daarna zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

Er was alle tijd voor advies en het beantwoorden van vragen.

nee

Joël

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede kwaliteit artikelen voor een niet te hoge prijs!

Behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel, goede prijs.

Ik heb twee keer moeten bellen over de status van de bestelling, omdat ik niet gebeld was op het moment dat ze contact met me op zouden nemen. Het zou fijn zijn als ik hiervan beter op de hoogte was... Ik heb twee keer moeten bellen over de status van de bestelling, omdat ik niet gebeld was op het moment dat ze contact met me op zouden nemen. Het zou fijn zijn als ik hiervan beter op de hoogte was gesteld.

Jan

Leuke winkel met uitgebreude keus

Uitgebreid assortiment

Bezorgkosten voor “om de hoek” waanzinnig hoog t.o.v. het aankoop bedrag. Heb zelf een koerier ingeschakeld voor 2 km vanaf de winkel bezorgen voor de helft van de prijs, had met een klein beetje... Bezorgkosten voor “om de hoek” waanzinnig hoog t.o.v. het aankoop bedrag. Heb zelf een koerier ingeschakeld voor 2 km vanaf de winkel bezorgen voor de helft van de prijs, had met een klein beetje moeite veel klantvriendelijker geweest

Klantvriendelijk en behulpzaam.10

Jan was vriendelijk en heeft ons goed geholpen