Bea

Fijn en snel geholpen. Zeker niet opdringerig

Vriendelijke jongen die ons geholpen heeft

Dat een jonge dame er zich mee ging bemoeien terwijl deze jongen het goed deed ( denk dat hij nieuw was) maar was totaal niet nodig

Van de Sluis

Slechte ervaring alles wat er gekocht is ,is iets mis mee service als je over de rechtsbijstand begint dan wel.Maar probleem niet opgelost monteur weg probleem terug allemaal plooien in de bank.

Geef service

Matej

We hebben een tv-meubel en kast besteld. Er stond geschreven dat het in het magazijn ligt. Na 2,5 maand wachten krijgen we een kapotte kast en de tv kast was een korter model. In plaats van een... We hebben een tv-meubel en kast besteld. Er stond geschreven dat het in het magazijn ligt. Na 2,5 maand wachten krijgen we een kapotte kast en de tv kast was een korter model. In plaats van een lengte van 2 meter kregen we een lengte van 1,4 meter. Drie verschillende mensen uit de winkel probeerden me uit te leggen dat dit is wat ik eigenlijk heb besteld. Na een paar gesprekken en 2 weken kregen we de volledige terugbetaling. Verschrikkelijke ervaring. Als je wilt kopen, zijn ze aardig en zullen ze er alles aan doen om te verkopen. Maar als de deal rond is, kunnen ze geen verantwoordelijkheid nemen voor hun fouten. Geen excuses meer

An

Redelijk

Geen idee

Betere uitleg over in dit geval relaxstoel. Wij hadden geen idee dat deze stoel elektrisch was.

Nancy Oosterbeek

In 1 woord geweldig!
Wat een topwinkel en wat een service! En alle medewerkers zo meedenkend en begripvol. Dit maak je vandaag de dag nog maar weinig mee
Zij hebben ons zo fantastisch...
In 1 woord geweldig!
Zij hebben ons zo fantastisch geholpen. Dankjewel lieve Profijt-medewerkers!
Lieve mensen, twijfel niet, koop je mooie spulletjes hier!

Geweldige service, fijne mensen. Denken echt met je mee!

Geen!

Reactie Profijt Meubel Veenendaal:

Dankjewel voor deze mooie review Nancy, fijn om te horen dat je zo fantastisch bent geholpen!

Annie Vermeer

Probleem opgelost service is wel goed

Ze lossen toch wel de problemen op.Wij zijn hier erg blij mee.

Reactie Profijt Meubel Veenendaal:

Wat fijn Annie, dat uw probleem met het meubel is opgelost.

A Regtop

Heel vriendelijk en geduldig geholpen door Marijn en ook nog geslaagd voor twee electrische relax fauteuils. Kregen rustig de tijd om alles goed door te nemen,goed advice en oplettend hoe je zit... Heel vriendelijk en geduldig geholpen door Marijn en ook nog geslaagd voor twee electrische relax fauteuils. Kregen rustig de tijd om alles goed door te nemen,goed advice en oplettend hoe je zit (zeer belangrijk voor een mindervalide). Zou de winkel zeker aanbevelen aan anderen en hoop van harte dat ook die mensen geholpen kunnen worden door Marijn!! ;)

Eerlijkheid en deskundigheid van de verkoper.

Reactie Profijt Meubel Veenendaal:

Wat leuk om te horen dat Marijn u zo fijn heeft geholpen! Dit zullen wij hem zeker doorgeven. Ook bij uw volgende aankoop zien wij u graag weer in onze winkel.
Vriendelijke groeten,
Team...
Vriendelijke groeten,
Team Profijtmeubel Veenendaal

Annie Vermeer

Heel goed geholpen vriendelijke verkoopster.En nu wel idee dat ze er ook verstand van had.

Kan alleen maar heel erg blij en tevreden zijn.Met de oplossing.

Marlene

Ik ben netjes geholpen in de winkel.
Ik heb 4 eetkamerstoelen uitgezocht en daarna een winkelmedewerker gevraagd voor de afhandeling.

S v d Maat

Vriendelijk personeel wat de tijd voor je neemt