Van Dijk

Geen mening

Geen mening

wr davelaar

Prima ontvangen

ze geven de tijd om rond te kijken

lange wachttijd

Sonja stam

Vriendelijke en gezellig en laten je met rust om te kijken en te zitten en ervaren zonder opdringerig te zijn fijn winkel een aanrader

Op alle punten dik tevreden

Heb ik niet. laten zo als het is

j.laamers

Prettig en goede ontvangst

m schuurman

Goed eraring

prijs kwaliteit prettige sfeer

A. Boekhout

Mooie winkel, erg vriendelijk geholpen en advies gekregen, top.

Erg vriendelijk en meedenkend.

Dbuurma

Een fijne winkel je word heel fijn geholpen

Niet echt

Nee

Jochem Overdijk

Deels positief, deels negatief

vriendelijkheid

Mijn moeder van ruim 90 jaar heeft een 2-zitsbankje uitgezocht. Ons verzoek om het showroommodel te leveren werd niet gehonoreerd onder de argumentatie dat het niet weg kon, omdat andere klanten het... Mijn moeder van ruim 90 jaar heeft een 2-zitsbankje uitgezocht. Ons verzoek om het showroommodel te leveren werd niet gehonoreerd onder de argumentatie dat het niet weg kon, omdat andere klanten het ook moesten kunnen zien. Dat vond ik niet erg steekhoudend: er stond precies zo'n zelfde bankje, maar dan in de 2 1/2-zitsuitvoering.
Gelet op de leeftijd van mijn moeder, was het een goed gebaar geweest om op haar verzoek in te gaan. Dit gebrek aan flexibiliteit van Profijt meubelen vind ik spijtig.

Daniëla de Geest

Vanaf het moment dat wij binnenkwamen werder wij gelijk eerlijk en goed geholpen. Alles was mogelijk en werd mogelijk gemaakt. Erg fijn. Een grapje tussendoor waren zij ook zeker niet vies van. Al... Vanaf het moment dat wij binnenkwamen werder wij gelijk eerlijk en goed geholpen. Alles was mogelijk en werd mogelijk gemaakt. Erg fijn. Een grapje tussendoor waren zij ook zeker niet vies van. Al met al een top ervaring. Wij hebben overigens de meubels besteld, dus weten nog niet hoe deze binnen zullen komen!

Eerlijk, alles was goed in orde. Totaan de klantvriendelijkheid naar de prijs kwaliteitverhouding.

Levertijd, maar daar heeft elke winkel nu last van. Ook kun je hiervoor de op voorraad spullen nemen.

Anja Demoed

Goed en vriendelijk personeel