Anouk

Marcia de verkoper bij van Donzel heeft me erg goed geholpen, fijn samen alles doorgelopen. Echter, heb ik een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Mijn bank zoals in aanvang geoffreerd heeft extra montage nodig en deze werd fors in prijs gebracht. Ik krijg een geknutselde bank en mag dan alsnog mijn order niet annuleren. Dit vertelde hij mij maar al te duidelijk met dwingende toon en geen moment mogelijk dat ik zelf iets kon zeggen. Er werd over mij heen geschreeuwd met argumenten die zo zwak zijn dat hij ze zelf nauwelijks kan verwoorden. Typische verkoper maar waarbij ik een paar keer heb aangegeven het gesprek liever te willen beëindigen. Ik zou je aanraden niet naar van Donzel te gaan vanwege deze onbekwame, opdringerige en zeer onvriendelijke verkoper in kwestie.

Marcia de verkoopster bij Van Donzel is erg prettig en kundig. Ze heeft me goed geholpen!

Echter, een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Typische verkoper waarbij ik een paar keer heb aangegeven het gesprek liever te willen beëindigen.

Score voor Profijt Meubel Uden: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Nyborg