Bossaerts

Goed geholpen en goed advies

Veel keuze in alle prijsklasse

Beste familie Bossaerts,
Wat leuk dat jullie ons beoordelen met een 10 en tevreden zijn met de hulp en het advies. Veel plezier met jullie nieuwe meubels!
Beste familie Bossaerts,

jan

Alles is goed geregeld

alles onder een dak

Beste Jan,
Dank je voor deze mooie review en beoordeling. Veel plezier van je nieuwe meubels!
Woonboulevard...
Beste Jan,

a liefting

Een hele prettige ervaring ....

nee

nee

Beste heer Liefting,
Dank je wel voor je hoge beoordeling. Fijn dat je alles als prettig hebt ervaren. Dat doet ons ook goed.
Veel plezier van je nieuwe meubels!
Met vriendelijke...
Beste heer Liefting,
Veel plezier van je nieuwe meubels!

Marins Knook

Weet ik niet. Ben verbaasd dat ik voor u een review mag schrijven want ik weet niet wat ik bij u gekocht heb. Ik vul dus overal de middelste ster in.

Weet ik niet.

Weet ik niet.

Beste Marinus,
Beste Marinus,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u kasten en een eethoek geleverd die u heeft besteld op onze afdeling Profijt Meubel in Woonboulevard Poortvliet. Wij hopen dat alles naar tevredenheid is en dat u geniet van uw nieuwe interieur.

Sva nys

Alles vlotjes

Ligging

Prijzen

Reactie Profijt Meubel Poortvliet:

Dank je wel voor de beoordeling van je bestelling. Wij stellen je medewerking erg op prijs. Je hebt ons beoordeeld met een 6, waardoor wij denken dat je mogelijk wat hebt gemist in onze service- of... Dank je wel voor de beoordeling van je bestelling. Wij stellen je medewerking erg op prijs. Je hebt ons beoordeeld met een 6, waardoor wij denken dat je mogelijk wat hebt gemist in onze service- of dienstverlening. Mocht dat zo zijn, dan vernemen wij dat graag. Bel of mail ons gerust, zodat wij je alsnog naar tevredenheid kunnen helpen.

Ad

Mooie meubels

Veel keuze

Wij hadden voor meer dan €3400,- aan meubels gekocht en moesten nog bezorging kosten betalen. Dat is echt niet meer van deze tijd. Daarom klantvriendelijkheid maar 3 sterren.

Beste Ad,
Dank je voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je het zo positief hebt ervaren. Veel plezier van je nieuwe interieur!
Profijt...
Beste Ad,

Ilse Tielemans

Prettige winkel goede kwaliteit prijs verhouding

scherpe prijzen

betere styling in de showroom

Reactie Profijt Meubel Poortvliet:

Dank je wel Ilse voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over je bezoek aan onze winkel. Veel plezier van je nieuwe meubels!

F.Schriek

Groot oppervlak met afwisselende stijlen

Beste familie Schriek,
Dank je wel voor jullie positieve beoordeling. Fijn dan jullie zo tevreden zijn. Geniet van jullie nieuwe interieur!
Beste familie Schriek,

Ronald Philipse

Slecht voorgelicht.

Prijs kwaliteit is prima

Zelf montage is meer dan alleen de handgrepen monteren!

Beste Ronald,
Beste Ronald,
Dank je voor je review, maar uiteraard jammer dat je het zo hebt ervaren. Neem gerust contact met ons op, dan horen we graag waar we je mee kunnen helpen. Wij staan altijd graag voor je klaar.

a.corthals

Prima winkel,grote collectie voor elke portemonnee.

grote collectie

het bankstel inelkaar zetten was niet zo makkelijk als de verkoper had gezegd.er moest echt meer gedaan worden dan 2 haken in elkaar zetten.

Beste Arnold,
Dank je wel voor je review en beoordeling! Fijn dat je het zo hebt ervaren. Veel plezier van je nieuwe meubels!
Profijt...
Beste Arnold,