J.S. Gebuis

Heb minuten lang een verkoper of verkoopster moeten opzoeken

Grote keuze mogelijkheid

De verkoopster werd geacht van alle afdelingen advies te kunnen en moeten geven. Bijvoorbeeld de gekochte tafel van Bouwman & Potter en de stoelen van Pronto. Komt een beetje vreemd over.

Beste heer Gebuis,
Beste heer Gebuis,
Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat je moest wachten. Het kan wel eens voorkomen dat tijdens piekmomenten alle verkoopmedewerkers bezet zijn, maar over het algemeen zijn er altijd voldoende mensen aanwezig om je te helpen.
Veel plezier met je nieuwe meubels!
Beste familie Van der Valk,
Dank jullie wel voor deze hoge beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Veel plezier met jullie nieuwe meubels!

S.Lekoska

Fijne ruime winkel,overzichtelijk!

vriendelijk personeel,ruime winkel

weet ik niet

de klerk

Prima al jaren klant

ruime keus

wij hebben gewoon meubelen gekocht die we gewoon leuk vonden, echter pas na 5 maanden toen het geleverd werd, bleken het “profijt meubelen” te zijn en deze worden niet inelkaar gezet bij aflevering,... wij hebben gewoon meubelen gekocht die we gewoon leuk vonden, echter pas na 5 maanden toen het geleverd werd, bleken het “profijt meubelen” te zijn en deze worden niet inelkaar gezet bij aflevering, dat was een negatieve verassing, was erg verbaasd en kwaad dat dit niet was vermeld bij bestellen, er werd gezegd, wordt afgeleverd, in elkaar gezet en viltjes geplakt onder alle poten… nou niet dus !! niks van dit alles werd gedaan. erg jammer.

Beste familie De Klerk,
Beste familie De Klerk,
Dank jullie wel voor deze beoordeling. Wat leuk dat jullie al jaren klant zijn. We hopen jullie ook in de toekomst te blijven verwelkomen in onze Woonboulevard. Veel plezier van jullie nieuwe meubels!

Gerard van Bree

Reeds in december 2018 hoekbank gekocht en heel goed geïnformeerd en meegedacht door de verkoper

meedenken door verkoopmedewerkers als bestelde hoekbank pas 3 jaar later geleverd kan worden doordat wij grote problemen hebben gehad met de afbouw van onze nieuwbouwwoning

A A M Ars

Leuke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel👌

Veel keuze

Sylvia

Top verkoper

Juiste service

Niet

Coos en Merein Jansen

Reuze keuze, lekker dichtbij en we kennen het winkelconcept.

Assortiment.

Vriendelijke verkoper.
Was chagrijnig.

Beste Coos en Merein,
Dank jullie wel voor jullie positieve beoordeling. Fijn dat jullie tevreden zijn en nu kunnen genieten van jullie nieuwe meubels.
Jan,...
Beste Coos en Merein,

rudy van hoof

mooi

een stoel was flink beschadigd bij aflevering

Reactie Profijt Meubel Poortvliet:

Dank je Rudy voor je beoordeling met een 10. Daar zijn we trots op. Veel plezier van je nieuwe meubels!
Profijt Meubel...

Peter

Vriendelijk personeel

Groot assortiment

Reactie Profijt Meubel Poortvliet:

Dank je wel Peter dat je ons beoordeeld met een 10. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je nieuwe meubels!
Profijt Meubel...

ton schillemans

gewoon

niks

Reactie Profijt Meubel Poortvliet:

Dank je wel Ton voor je positieve beoordeling.
Veel plezier van je nieuwe meubels!