Ronnie Broeren

overzichtelijk

kan er zo niet opkomen welke

ECM meesters

Het is super ben erg tevreden over profijt meubel goede service en klantvriendelijk

👍

Zelfmontage was wat moelijk Als je alleen woont

Jacqueline Beerendonk

Super

Vriendelijke medewerkers en schoon

Yvonne van der Broek

Prima en aardig personeel

M. Andeweg

Geslaagd voor een bank. Veel keus.

Veel keus voor redelijke prijs.

Bas

Mooie winkel

Bij drukte weinig verkopers

Geeske Koevoets

Klantvriendelijk personeel met kennis van zaken denken met je mee. Mooie opstelling in de winkel

Personeel

Soms loopt er te weinig personeel

A.elst kaat

Ben vriendelijk geholpen

Jos Nieuwdorp

Deskundig

Duidelijke winkel

Bart Kruis

Gesprek met verkoopadviseur prima, totdat ze (pas aan het einde) verteld dat er een behoorlijk bedrag aan bezorgkosten bij komt. Dit laatste is niet eens het probleem maar als er dan ook nog wordt... Gesprek met verkoopadviseur prima, totdat ze (pas aan het einde) verteld dat er een behoorlijk bedrag aan bezorgkosten bij komt. Dit laatste is niet eens het probleem maar als er dan ook nog wordt gezegd dat ze het voor dat bedrag niet eens monteren, het verpakkingsmateriaal niet mee retour gaat dus vind ik het opeens allemaal niet meer zo geweldig. Op de vraag of er dan maar gewoon ook montagekosten moeten worden berekend wordt dan geantwoord dat jullie dat niet meer doen. Echt een flinke domper, echter hadden we het besluit al genomen dat we het betreffende bankstel persé wilden hebben dus hebben we het maar geaccepteerd. Echter, we kopen niets meer bij welke firma dan ook in WB Poortvliet als er naast bezorgen geen monteren meer is inbegrepen. Vooral ook door de wel hele hoge bezorgkosten voor één bankstel.

behalve de vriendelijkheid van de verkoopster; geen

neem in de extra kosten ook montagekosten mee, dat voorkomt een hoop ellende.