Jan

Stoelen en bank gekocht

Klantgericht

Nee

Frank Menage

Ruim assortiment en vriendelijk personeel.

De verkopers zijn niet opdringerig, maar nemen de tijd voor je.

De gebruiksaanwijzing zat ergens in 1 van de dozen verstopt. Het zou handiger zijn als die apart verpakt zou worden, want dan hoef ik niet alle dozen in 1 keer uit te pakken. Ook zou het handig zijn... De gebruiksaanwijzing zat ergens in 1 van de dozen verstopt. Het zou handiger zijn als die apart verpakt zou worden, want dan hoef ik niet alle dozen in 1 keer uit te pakken. Ook zou het handig zijn als de dozen genummerd worden, zodat je in de gebruiksaanwijzing kunt lezen welke doos aan de beurt is om open te maken. De gebruiksaanwijzing klopte niet overal. En het product is onvoldoende voorgeboord. Ik heb zelf veel moeten meten en corrigeren. De kans op fouten maken wordt daardoor groter. De verkoper zei dat hij die kast in een uurtje in elkaar zet. Ik ben er zelf een week mee bezig geweest.

Loek Commandeur

Krantvriendelijk.

Geen.

irene stam

Geweldig

zeer vriendelijke medewerker, super advies

nee

Marga Floris

Zeer behulpzaam erg vriendelijk

Dat je rustig kan rond kijken zonder dat er iemand meteen op je af komt.vriendelijke verkoper met goed advies en heel behulpzaam.

Ik zou t niet weten kom graag voor meubels bij jullie.

Hennieta

Heel aardig personeel, goed advies

Open vizier

Jan Keet

Vriendelijke manier van informeren en adviseren bij onze keuze. Personeel nam voldoende tijd voor ons en was duidelijk. Zeer positieve ervaring.

Informatief, vriendelijk

Levertijd verkorten