A jonker

Wij hebben daar onlans nieuwe meubels gekocht.
Goede uitleg over de stoffen die gebruikt kunnen worden. En behandeling van het hout.
Vriendelijk personeel

Uitleg over de mogelijkheden

Vind het bezorgen minder fijn geregeld, en prijzig.

Dorlandt

Zijn verkeerd voorgelicht qua prijs van bezorgen, 55 euro afgesproken bij profijt meubel, krijg informatie mee en lees ik dat het per regio gaat, met transport bedrijf kontakt gehad en zij... Zijn verkeerd voorgelicht qua prijs van bezorgen, 55 euro afgesproken bij profijt meubel, krijg informatie mee en lees ik dat het per regio gaat, met transport bedrijf kontakt gehad en zij verzekerde ons wederom dat we 55 euro moeten betalen.

Moesten bij aflevering 80 euro betalen!
!
Hebben deze klacht nog op afleverings bon laten zetten maar niets meer van gehoord!

Mooie bank, dat wel

Voorlichting kan beter!

Yb

Iets aardiger naar klant

Aardiger naar klant toe

Aardiger naar klant toe

Raven

Kasten wie wij gekocht hebben moesten allemaal nagefreest worden anders paste het niet in elkaar , zelfs de laatjes niet.
Dit gemeld maar deze klacht hoorde ze nooit ????.
Bij alle 3...
Dit gemeld maar deze klacht hoorde ze nooit ????.
Bij alle 3 kasten was dit bij ons
Mijn man is timmerman dus kon dit oplossen met zijn gereedschap,maar als je dit niet heb lukt het niet.

Afhaalpunt

1 kast kwam later , kon nog 6 weken duren.
Ik belde na 6 weken , en toen vertelde ze dat het nog wel 3 maanden kon duren.
Niets beloven als je niet zeker van je zaak ben.

Marijke Plaisier

Prima service, goede dienstverlening, ik werd deskundig geholpen bij het uitzoeken van een bank en heb zodoende een goede keus kunnen maken. Was er al 3 keer geweest om eerst rond te kijken, dan... Prima service, goede dienstverlening, ik werd deskundig geholpen bij het uitzoeken van een bank en heb zodoende een goede keus kunnen maken. Was er al 3 keer geweest om eerst rond te kijken, dan laten ze je met rust... kreeg wel een kopje koffie, dat vond ik heel gastvrij!!

In mijn geval, de geduldige hulpvaardigheid bij het kiezen van de juiste stof.

Zal het zo gauw niet weten.

Karin Bakker

Erg fijn geholpen, snelle levering

Verkoopster hielp erg goed

Profijt meubel Hoorn

Leutig en ruim opgezet

Tijd voor de klant

?

Heleen, Hoorn

Fijne service en hele goede kwaliteit voor hele redelijke prijzen

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Bank bleek achteraf niet in de lift te passen, had verkoop op kunnen/moeten wijzen

José Kroon

Keurig geholpen ,erg tevreden !

Afhalen goede service!

Niks!