Desiree

Geweldige service hebben we gehad bij Profijt meubel Helmond!! Een groot compliment voor verkoopster Erica!

Begrip voor onze persoonlijke situatie! Meedenkend en begripvol

Nvt

Tom

Prettige winkel met leuke meubels en betaalbaar en mooie aanbiedingen

Goed advies

Prettig, leuke vriendelijke verkoopster

gezellige winkel met ruim assortiment, vriendelijke verkoopster

assortiment salontafels mag wat diverser, nu veel van hetzelfde model (brede tafelpoten oa), wat meer rankere salontafels om daaruit te kunnen kiezen

A.S.I. PRODUCTIE BEDRIJF BV

Gaan winkelen bij Profijt, geen irritante verkopers, maar hele vriendelijke mensen die je gewoon lekker even rond lieten kijken en dan vroegen kunnen we u ergens mee helpen. en we werden goed... Gaan winkelen bij Profijt, geen irritante verkopers, maar hele vriendelijke mensen die je gewoon lekker even rond lieten kijken en dan vroegen kunnen we u ergens mee helpen. en we werden goed voorgelicht over de artikelen de we wilden kopen. en de koop ging door. en alles werd netjes vast gelegd op een proforma factuur. een kleine aanbetaling was wel gewenst is ook geen probleem. hopende op een snelle levering van de producten dat ging helaas ietsjes langer duren dan was voorspeld, jammer maar ook daar kunnen hun zelf ook niets aan doen. we werden netjes ingelicht dat de spullen er waren, opgehaald en zelfs in het afhaalcentrum werden we heel netjes geholpen. dus vlg keer zijn wij daar weer om te kopen wat we dan weer nodig hebben. het was gewoon goed

eerlijk advies en vriendelijk

zo doorgaan

P Jorissen

Als drie keer een aankoop gedaan in Helmond en 100% tevreden

Goede voorlichting, geen druk.
Afhalen en lenen aanhanger prima geregeld, mijn aanhanger stond al gelasen klaar.

Vriendelijk en met alle nodige informatie over de aankopen.

Informatie over materiaal van belang.

Krijg LAAT info over zelf ophalen meubels.

Vss

Redelijk goed

openingstijden en toegankelijkheid

soms lange wachttijd

Fijne bediening

Veel keuze

Nee

linders

Goede service, goede verkoper geeft goed advies, correct.

prijstechnisch goed, voldoende asortiment, goede uitstraling.

voor ons hoeven er geen verbeterpunten te zijn

Andre

Prettig