We hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Goede en deskundig advies en heel erg klantvriendelijk. Wij hebben er een goed gevoel aan over gehouden.

Op dit mo mnent geen verbeterpunten

Mike

Uitstekend

Altijd schoon en netjes.

Betere communicatie met het magazijn. Heb namelijk 15 min moeten wachten omdat ze de stoelen niet konden vinden.

Jo Barents

We hebben problemen gehad met de levering. Maar werden keurig op de hoogte gehouden. Later bleek dat dit kwam omdat de stoel kwijt was.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Levering

A

Meubels gekocht

?

?

Goed geholpen bij de keuze maken. Wordt goed meegedacht en ze komen met verschillende mogelijkheden en ideeën.

Leuk assortiment, denken goed mee, zijn eerlijk. Als je iets komt kopen!

Het is me erg tegengevallen, wanneer we onze meubels kwamen ophalen en het restantbedrag van 1200 euro even moesten voldaan dat we zeer en zeer onvriendelijk werden geholpen. Hierdoor, zal ik geen... Het is me erg tegengevallen, wanneer we onze meubels kwamen ophalen en het restantbedrag van 1200 euro even moesten voldaan dat we zeer en zeer onvriendelijk werden geholpen. Hierdoor, zal ik geen volgende keer meer terugkomen. Gaf me een gevoel van, zo weer gelukt, vriendelijkheid is niet meer nodig. Zeer jammer en om die reden een klant verloren!

Prima geholpen

A v hoof

Goed leuk geholpen

Nee

Nee

Marly

Erg goed!

Norbert was erg vriendelijk en eerlijk!

De track & trace website werkt niet altijd

Zeer tevreden over bestellen en levertijd

Klantvriendelijk

Patricia vd E

Vandaag weer uitstekend geholpen was iets mis gegaan en dat is super opgelost!

Leuk personeel word goed geholpen

Het zou fijn zijn als je ook je meubels gratis thuis gestuurd krijgt dan word er nog meer verkocht.