k

Prima en netjes geholpen

Bij afhalen het mee krijgen van een busje

Van kollenburg

Gekwalificeerd personeel.

Goede kwaliteit.
Goede service

Zeer goed geholpen heel vriendelijk personeel en goed geslaagd voor ons zelf en voor onze dochter die een heel huis moest inrichten! 😁

Zeer veel keus voor ieder wT wils!

We hebben super mooie en fijne stoelen gekocht. Zijn goed geholpen in de winkel en hebben ook alles meteen mee kunnen nemen.

Wij konden onze stoelen meteen meenemen. Dus je hebt geen levertijd waar je rekening mee moet houden echt super fijn!

Thomas

Ik ben super tevreden met de manier waarop ik geholpen ben. De dame was zeer vriendelijk en enthousiast. Ze wist heel goed waar ze het over had en begreep wat ik graag wilde hebben.

er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen
de bank was op voorraad en stond klaar toen ik hem kwam halen
de winkel was mooi ingedeeld en netjes

nee, zoals het nu is vind ik het goed

van Duppen

Enkele maanden geleden hebben wij 2 fauteuils gekocht en toen deze bij ons binnen stonden bleek dat de zittingen niet strak genoeg gespannen waren. Na enkele foto's gemaakt te hebben werd dit door... Enkele maanden geleden hebben wij 2 fauteuils gekocht en toen deze bij ons binnen stonden bleek dat de zittingen niet strak genoeg gespannen waren. Na enkele foto's gemaakt te hebben werd dit door Profijt fantastisch opgelost.
Vandaag kwamen drie mannen om de stoelen te herstellen. Deze hebben geweldig werk afgeleverd. Onze complimenten hiervoor en....Profijt Meubelen: bedankt voor deze service !!!!!

Nu blijkt weer: voor een goede service......kom je daar weer graag je inkopen doen !!!!!!

Gwendolyn

Aardige medewerkers, veel keuze en nette prijzen.

Veel keuze

De stoelen waren op voorraad, echter waren alle magazijn medewerkers op vakantie op in het laatste weekend van de vakantie. Daardoor was het “lastig” voor de medewerkers om er voor te zorgen dat ik... De stoelen waren op voorraad, echter waren alle magazijn medewerkers op vakantie op in het laatste weekend van de vakantie. Daardoor was het “lastig” voor de medewerkers om er voor te zorgen dat ik de stoelen gelijk kon mee nemen. Het duurde ook ontzettend lang voordat ze eenmaal uit het magazijn waren. Wellicht zorgen dat er altijd een magazijn medewerker aanwezig is om deze onnodige wachttijd te voorkomen.

Keijsers

Zeer goed.

Uitstraling !

sanne van wetten

Netjes geholpen en snelle levering.

leuke verkoper norbert!

Ervaring was goed, klantvriendelijke hulp. Toen ik echter mijn spullen kwam halen waren 2 stoelen niet aanwezig, deze worden nageleverd. Verder waren de gaten in mijn tafelblad niet goed geboord,... Ervaring was goed, klantvriendelijke hulp. Toen ik echter mijn spullen kwam halen waren 2 stoelen niet aanwezig, deze worden nageleverd. Verder waren de gaten in mijn tafelblad niet goed geboord, waardoor het tafel frame niet direct paste met de geboorde gaten, we moesten deze zelf deels opnieuw boren. Hout werkt natuurlijk, maar sommige gaten waren wel echt heel scheef. Daarnaast wiebelt één van de 4 ontvangen stoelen, doordat het frame scheef lijkt, daarvoor heb ik een service aanvraag ingediend. Mijn bank ziet er netjes uit. Al met al vind ik de meubels wel mooi, maar met de uitvoering en constructie is dus wel een en ander mis

Producten lijken me redelijk voor een redelijke prijs, hoewel er een aantal dingen niet goed gefabriceerd zijn.

Dat niet alle spullen aanwezig waren bij afhalen was vervelend, maar kan misschien een keer gebeuren. Dat één stoel scheef is en ook het tafelblad verkeerd is voorgeboord vind ik vervelender. Zeker... Dat niet alle spullen aanwezig waren bij afhalen was vervelend, maar kan misschien een keer gebeuren. Dat één stoel scheef is en ook het tafelblad verkeerd is voorgeboord vind ik vervelender. Zeker het goed voorboren van gaten zou toch goed moeten gaan.