Peter

Klantvriendelijk

Robbert

Netjes geholpen door een vriendelijke dame. Ik moest me wel melden bij de kassa waar 8 personen (op een zondag!) met elkaar aan 't overleggen waren. Maar toen ik hulp vroeg ben ik meteen super... Netjes geholpen door een vriendelijke dame. Ik moest me wel melden bij de kassa waar 8 personen (op een zondag!) met elkaar aan 't overleggen waren. Maar toen ik hulp vroeg ben ik meteen super geholpen.

Overzichtelijk en schoon.

Niet alle producten waren geprijsd. De medewerker heeft het wel meteen opgezocht.

JH

Ruime keuze, aardige verkoopster

keuze, prijs, uitstraling, behulpzaam, vriendelijk

vermeld bij de producten de extra's

Verbeek

Heel goed geholpen

Goede informatie

Niets

frans smits

Erg tevreden over kwaliteit van de meubels en service van het personeel

Goed advies en bij een probleem zeer oplossingsgericht

Te lange levertijden

Agnes Cogenbach

De ervaring was goed. Een vriendelijke verkoopster.

Het voornaamste: de prijs. Ik heb mijn stoel net in huis, dus moet de kwaliteit nog ondervinden.

iets beter informeren over b.v. het impregneren van een meubel, iets wat men zelf moet doen, maar daar heb ik moeite mee.

M.A.van den Bosch

Heb naar aanleiding van een advertentie twee relaxstoelen aan geschaft,levertijd 10-12 weken .na 10 weken een telefoontje gehad dat ik de stoelen kon ophalen.
bij het afhalen bleek dat er een...
bij het afhalen bleek dat er een stoel niet aanwezig was,er zou naar gekeken worden . na twee -drie keer gebeld te hebben ,nog steeds geen resultaat. ik ervaar dit als zeer slecht

in het goed communiceren met de klant

doen wat ze beloven

Eric

Nieuwe eethoek, 2 kasten, tv kastje, salontafeltje

Als je daar koopt, zijn ze zeer vriendelijk

Als je bestelling af komt halen, zorg dat je het niet afrafelt, en blijf vriendelijk

Annemie Slegers

Grote keuze, vriendelijk personeel,

Goede service

nee

Lohn

Gisteren geweest er werd ons meteen gezegd dat klanten die komen kijken ook meteen kopen wat een uitspraak dit kan toch niet Binnen een half uur stonden we weer buiten nadat we ook bij pronto waren... Gisteren geweest er werd ons meteen gezegd dat klanten die komen kijken ook meteen kopen wat een uitspraak dit kan toch niet Binnen een half uur stonden we weer buiten nadat we ook bij pronto waren geweest ,geen klant vriendelijk service jammm hebben er in het verleden toch wat meubels gekocht ,geen goede reclame voor profijt ,hoor de laatste tijd wel vaker klachten , jammer!!

Veel keus

Klant vriendelijker vooral in deze corona tijd waarin alles toch zo anders is