Goed Advies, erg deskundig .
Er wordtook echt nagekomen wat er gezegd is, Geen spannende verhalen maar gewoon een duidelijk verhaal.

Duidelijk, goed advies en erg klantvriendelijk.

Werden vriendelijk geholpen bij aankoop van nieuwe bank

Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed

J. Schrik

Zeer goed

Goede service

Marcel Schlimbach

Wij hebben prima zaken gedaan bij Profijt meubel. Snelle service en klantvriendelijke benadering.

Ondanks de langere levertijd toch zeer tevreden.

Terugkoppeling aan de klant geven als levertijd uitloopt.

Harrie en Ineke Brouwer

Prettig ontvangst. Vriendelijke benadering.

Kennis. Eerlijkheid.

Geen.

M.j.d.delsink Delsink

Vervelend betreffende het leveren van de bank.

Deskundig personeel.

Het was handig geweest om voor het tekenen van de overeenkomst mede te delen dat er NIET bezorgd wordt.Kwam er later achter dat er in de map een inlegvel zat , waar diverse mogelijkheden om het... Het was handig geweest om voor het tekenen van de overeenkomst mede te delen dat er NIET bezorgd wordt.Kwam er later achter dat er in de map een inlegvel zat , waar diverse mogelijkheden om het product op te halen vermeld waren.Nee, niet voor herhaling vatbaar dus.

Vakkundige medewerker en prima service

Super winkel ben blij met de sirvus

Alleen dat ze super goed zijn

Nee ik heb geen verbeterd punten vind het top winkel

pruisscher

Het personeel heel vriendelijk. Uitleg van het produkt waaronder onze bank de garantie en onderhoud van de bank werd netjes uitgelegd . De levering van de bank zou 9 weken duren maar was al 3... Het personeel heel vriendelijk. Uitleg van het produkt waaronder onze bank de garantie en onderhoud van de bank werd netjes uitgelegd . De levering van de bank zou 9 weken duren maar was al 3 weken eerder waar wij super blij mee waren .
Bij het ophalen van de bank werd alles netjes heen gezet en zelfs hebben ze mee geholpen in te laden . Het was allemaal goed geregeld super hoor bij de volgende aankoop gaan wij graag weer naar jullie toe het was super geregeld.

De goede uitleg en vriendelijke personeel waar je wel even een goed gesprek mee kunt hebben nemen ook rustig de tijd voor uitleg .

Zo blijven doorgaan wij zijn dik tevreden over alles en super blij met onze bank en de service dankje.

Hasper

Zeer behulpzaam en advies was perfekt

Advies bij een keuze maken is perfekt er werd met diverse meubelen gesleept om ons het geheel te laten of alles bij elkaar past.