M. Fuhler

Fijn geholpen in de winkel! Blij met de verschillende producten!

Breed assortiment en leuke uitstraling door de verschillende stijlen die gecreeerd zijn door verven etc. Van de muren

Nee

Goede adviezen en kwaliteit

goede voorlichting

niet nodig

Super, van bestelling tot ophalen prima geregeld.

Vriendelijk en snel geholpen bij de kassa

J zwama

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen , werknemer heeft de tijd genomen om ons van dienst te zijn

Zeer positief, men is niet alleen deskundig maar ook klantvriendelijk.

Top.

Men denkt met de klant mee en komt soms met alternatieven.
Verder heeft men alle tijd voor de klant.

Koen

Prima service en vriendelijk personeel. Echter door een miscommunicatie tussen beide partijen was de bus niet optijd terug, hierdoor was een medewerker van Profijt Emmen zeer ontstemd en behandelde... Prima service en vriendelijk personeel. Echter door een miscommunicatie tussen beide partijen was de bus niet optijd terug, hierdoor was een medewerker van Profijt Emmen zeer ontstemd en behandelde hij ons als grof vuil. Dit terwijl wij onze excuses hadden aangeboden etc. De manager daarentegen loste de miscommunicatie netjes en vriendelijk op zoals het hoort bij een fout van beide partijen. Bij de verkoper die zeer onvriendelijk en zeer onfatsoenlijk tegen ons was, komen wij nooit weer.
Wat wij echter wel netjes vonden was dat we alsnog de aanbiedingskorting kregen.

Vriendelijkheid van de manager en zijn probleemoplossend vermogen.

De mannelijke medewerker die 28-07 aan het werk was aanspreken op zijn gedrag jegens de klant want dit is zeer ongepast. De medewerkers was zeer bot aan de telefoon en sloot het gesprek af met een... De mannelijke medewerker die 28-07 aan het werk was aanspreken op zijn gedrag jegens de klant want dit is zeer ongepast. De medewerkers was zeer bot aan de telefoon en sloot het gesprek af met een joooo.

Ik vas zeer tevreden met alles

Alles is oky

Van mij mag het zo blijven

De Groot

Tweede keer dat we nu een bankstel bij profijt meubel Emmen gekocht hebben en is weer super goed bevallen.. volgende keer komen we weer!!

Zeer goed geholpen en nemen tijd voor hun klanten..

Ga zo door!!

Baving

Een hoek bank en een fauteuil gekocht via Profijt Meubel in Emmen. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Verkoopster Leonie heeft ons uitstekend geholpen met het maken van de juiste keuze.

Vriendelijk personeel.