Theresia

Geholpen door Hatice

Deskundig en vriendelijk geholpen.
Zo wil je geholpen worden!

Nvt

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Fijn om ook hier terug te lezen dat onze service helemaal naar wens was πŸ˜ŠπŸ‘πŸΌ

Yunus Emrecan van Bruggen

Uitstekend!

Tot in de details geholpen van begin tot eind. Zeer meedenkend personeel. Al om al uitstekende service.

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! 😊
Wij vonden het leuk om samen al deze mooie meubels uit te kiezen.

Gerrit van den Burg

Winkel ziet er verzorgd uit en nodigt uit kopen

Uitstekend geholpen door Hatice

Beste Gerrit,
Bedankt voor je beoordeling!
We zijn blij om hier terug te zien dat alles helemaal naar wens was 😊

G.Verhoeven

Geweldig !!

Zeer deskundige verkoopster ondanks haar jonge jaren.

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Wauw wat een prachtige beoordeling! ⭐
Bedankt voor je compliment en gezellig dat je in de winkel was.

O.kuperus

Wij zijn prima geholpen door Demi!
Goede uitleg en ze wist wat wij wilden

Verkoopster liep mee en zocht met ons naar de beste keuze

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Wat fijn om hier te lezen dat je zo tevreden bent!
Wat fijn om hier te lezen dat je zo tevreden bent!
De nieuwe meubels die je uiteindelijk hebt uitgekozen zullen prachtig staan in je huidige interieur! Bedankt voor je winkelbezoek en vertrouwen, Demi vond het erg leuk je te mogen helpen met het kiezen van de beste opties 😊

John Kusters

Fijn om te winkelen, geen opdringende verkopers/sters

Rustig en goede uitleg

Afhaal punt, laat weten dat deze in Barendrecht is(grote meubelen)

Hi John,
Bedankt voor het beoordelen van onze winkel en de adviseurs 😊
Deze fauteuil is een mooie toevoeging aan je huidige interieur en we wensen je er nog jarenlang plezier van!
~...
Hi John,
Bedankt voor het beoordelen van onze winkel en de adviseurs 😊
~ Team Profijt Meubel online

Sabine Heijman

Verkeerde stoelen genoteerd

leuke dingen voor een leuke prijs

stoelen gekocht gewoon de kleur aanhouden die ze zijn en geen hippe namen aangeven scheelt weer een rit terug naar het magazijn. Als er gezegd wordt dat meubels op voorraad zijn maar er staat er... stoelen gekocht gewoon de kleur aanhouden die ze zijn en geen hippe namen aangeven scheelt weer een rit terug naar het magazijn. Als er gezegd wordt dat meubels op voorraad zijn maar er staat er maar 1 aangeven dat je deze kan reserveren nu duurt het een maand voordat deze geleverd wordt. En dan is het nog de vraag aangezien het magazijn aangeeft dat er orders openstaan vanaf januari die nog niet zijn geleverd voor kasten.

Hi Sabine,
Hi Sabine,
Bedankt voor het indienen van deze review. Helaas was de verkeerde kleur genoteerd in ons systeem waardoor jij de verkeerde stoelen kreeg. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak en je hebt van ons een korting gekregen omdat dit natuurlijk niet de bedoeling was. We willen juist graag dat al onze klanten helemaal tevreden kunnen zijn met hun nieuwe meubels.
Je had bij ons nagevraagd of de tv-kast op voorraad was en dat was deze ook (op dat moment). Toen je bij ons de bestelling echt kwam plaatsen had iemand anders deze al gekocht waardoor wij voor jou een nieuwe moesten bestellen bij de leverancier. Vandaar dat daar nu wat vertraging in zit.
Mocht je graag nog iets met ons willen bespreken, neem dan gerust nog een keer contact met ons op 😊

Marja van der Kleij

Fijne winkel met vriendelijk personeel

Als je met de lift naar boven gaat staat er een tafel voor wat moeilijk is om met een scootmobiel naar boven te gaan

Beste Marja,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! We nemen je feedback mee in onze teambespreking.
Gezellig dat je bij ons in de winkel was 😊

Mieke Barendrecht

Eergisteren in deze vestiging heel fijn geholpen met het uitkiezen van een relaxfauteuil. Al het personeel was heel vriendelijk en er heerste een gezellige sfeer in de winkel. Keus genoeg en met de... Eergisteren in deze vestiging heel fijn geholpen met het uitkiezen van een relaxfauteuil. Al het personeel was heel vriendelijk en er heerste een gezellige sfeer in de winkel. Keus genoeg en met de deskundige medewerkster bestelden we precies wat we in gedachten hadden. We hebben er alle vertrouwen in dat de stoel heerlijk zal zitten. Nu alleen nog 3 maanden geduld hebben πŸ˜‰

De deskundigheid van de medewerkster en de gezellige sfeer in de winkel.

Hi Mieke,
Bedankt voor deze mooie review! Daar worden we erg blij van 😊
Hi Mieke,
Bedankt voor deze mooie review! Daar worden we erg blij van 😊
Ondanks dat je nog even geduld moet hebben, weten we zeker dat jij straks urenlang optimaal kunt gaan relaxen in deze nieuwe fauteuil. Gezellig dat je bij ons in de winkel was.

Menno Huizinga

Zeer vriendelijk

Veel artikelen op voorraad in het afhaalmagazijn

Wat echt kan verbeteren is het afhaalmagazojn. Je krijgt een adres op maar daar is de deur van het kantoor. De verwijzig van 2 x links slaat nergens op. Uiteindelijk de juiste deur gevonden. Moet je... Wat echt kan verbeteren is het afhaalmagazojn. Je krijgt een adres op maar daar is de deur van het kantoor. De verwijzig van 2 x links slaat nergens op. Uiteindelijk de juiste deur gevonden. Moet je op een A4 tje lezen dat je daar op een bel moet drukken. Die je moet zoeken. Dan wachten bij de bloembakken. GROTE METALEN BAKKEN MET AFVAL. onbegrijpelijk als je ook nog te horen krijgt, dat ik niet de enige ben en dat het al vaker is door gegeven. Zeer slecht. Jammer

Hi Menno,
Hi Menno,
Bedankt voor het schrijven van deze review. We vinden het fijn dat je via deze weg laat weten dat je problemen had met de vindbaarheid van ons magazijn. We gaan je opmerking met het team doornemen zodat we gezamenlijk kunnen kijken wat de beste oplossing is om nog duidelijk te maken aan welke kant van het pand iedereen zijn nieuwe meubels kan afhalen.
Verder wensen we je nog veel gezellige diners toe vanaf je nieuwe eetkamerstoelen 😊