BP Pelk

prima geholpen

Heel goed

Beste BP Pelk,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in de winkel.

Boer

Oké goed geholpen

Grote sortering

Bank geleverd ver over tijd wat afgesproken was

Beste Boer,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Helaas hebben ook wij last gehad dit jaar van veel vertragingen. Wij hopen u in de toekomst sneller van dienst te kunnen zijn!

njvanderschoor

Goede voorlichting

vriendelijk

Beste njvanderschoor,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen dat de bank een mooie plek heeft gekregen in uw woning. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan kunt u ons altijd contacten!

Gvnieuwpoort

Klantenservice

Beste Gvnieuwpoort,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Z Gundu

Op 12 juni hebben we een bestelling geplaatst en heeft winkel medewerkster een ruime aflever tijd met en afgesproken en zal uiterlijk in week 34 afgeleverd worden. Zij was ook op de hoogte dat wij... Op 12 juni hebben we een bestelling geplaatst en heeft winkel medewerkster een ruime aflever tijd met en afgesproken en zal uiterlijk in week 34 afgeleverd worden. Zij was ook op de hoogte dat wij geen bank in huis hebben. Je kan natuurlijk tegen betaling van bezorgkosten een auto lenen en ook zelf een leenbank ophalen. Maar omdat wij niemand hebben om in en uitladen konden we daar geen gebruik van maken. Inmiddels zitten we al op eind week 37 en nog geen levering plaats gevonden. Als je naar de winkel belt werd beloofd dat ze zullen uitzoeken en voor dat ze ophangen wensen je nog succes toe. En zoals gewoonlijk bellen ze niet terug.
Als klant kan je ook nergens je klacht indienen.
Zeer teleurstellend.

Alles. Belangstelling tonen

Goedemorgen Mevr. Sari,
Goedemorgen Mevr. Sari,
wij hebben gisteren 15/9 inderdaad met elkaar gesproken, waarin wij mededeelden, dat wij een mail naar onze leverancier zouden sturen met het verzoek om een meer
duidelijke levertijd door te geven, wij hebben u deze ochtend ook direct het antwoord doorgegeven.
Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen en zullen wij de levering af moeten wachten. Ook wij hopen dat wij u zo snel mogelijk kunnen bellen dat de bestelling
ook daadwerkelijk binnen is

Greet

Redelijk

Goed advies.

Een betere koerier, die goede afspraken maakt en dan ook nog de verpakking meeneemt voor die kosten.

François van den Borre

Verkoopster zeer behulpzaam. Uitzoeken voorraadmeubel kostte wel inspanning maar lag aan slecht informatiesysteem magazijn.
Bij ophalen geen hulp bij inladen.

Nette zaak. Prijs/kwaliteit gunstig.

Meer service bij ophalen. Betere informatie dat samengestelde meubels afwijkingen in de aansluiting kunnen hebben.

Ketting

Zal niet weten

Profijt

Ik heb een bank gekocht in december, de bank toonde na 2 maanden al verzakkingen. Ik heb naar profijt gebeld en hebben toen iemand van een ander bedrijf naar mij toe gestuurd. Die heeft voor een... Ik heb een bank gekocht in december, de bank toonde na 2 maanden al verzakkingen. Ik heb naar profijt gebeld en hebben toen iemand van een ander bedrijf naar mij toe gestuurd. Die heeft voor een deel de verzakkingen verholpen. Maar de andere deel moet nog gebeuren hij zeg dat ik profijt weer moet bellen en een nieuwe afspraak moet maken. Dat te hebben gedaan en profijt zeg dat er niets meer aan de bank gedaan kan worden. Ik zou mensen niet adviseren een bank bij profijt te kopen.

Klant vriendelijk

Beter met vaste klanten omgaan en de tijd nemen als een klant met een klacht komt.

Schimmer

Heel slecht aan het lijntje gehouden na klacht en nog steeds geen oplossing bankstel staat op 3 poten

als je met een klacht komt dat er maar 3 poten op het bankstel gemonteerd kunnen worden en na 4 weken nog steeds niet geholpen ben

Goedemiddag fam. Schimmer,
Goedemiddag fam. Schimmer,
Heel vervelend dat de service u niet zo snel antwoord kon geven , er moest voor u een afspraak gemaakt worden voor het opnieuw plaatsen van een schroefhuis , als het goed is heeft u via de mail bevestiging ontvangen dat er nu een nieuw schroefhuis en poot geplaatst zullen gaan worden