Assortiment
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Sabine Heijman

Verkeerde stoelen genoteerd

leuke dingen voor een leuke prijs

stoelen gekocht gewoon de kleur aanhouden die ze zijn en geen hippe namen aangeven scheelt weer een rit terug naar het magazijn. Als er gezegd wordt dat meubels op voorraad zijn maar er staat er maar 1 aangeven dat je deze kan reserveren nu duurt het een maand voordat deze geleverd wordt. En dan is het nog de vraag aangezien het magazijn aangeeft dat er orders openstaan vanaf januari die nog niet zijn geleverd voor kasten.

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Hi Sabine,
Bedankt voor het indienen van deze review. Helaas was de verkeerde kleur genoteerd in ons systeem waardoor jij de verkeerde stoelen kreeg. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak en je hebt van ons een korting gekregen omdat dit natuurlijk niet de bedoeling was. We willen juist graag dat al onze klanten helemaal tevreden kunnen zijn met hun nieuwe meubels.
Je had bij ons nagevraagd of de tv-kast op voorraad was en dat was deze ook (op dat moment). Toen je bij ons de bestelling echt kwam plaatsen had iemand anders deze al gekocht waardoor wij voor jou een nieuwe moesten bestellen bij de leverancier. Vandaar dat daar nu wat vertraging in zit.
Mocht je graag nog iets met ons willen bespreken, neem dan gerust nog een keer contact met ons op 😊
~ Team Profijt Meubel Barendrecht online

Score voor Profijt Meubel Barendrecht: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
4 x stoel 1 x tv kast