Shemara

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Denken met je mee en proberen je niet de duurste opties aan te smeren. Het in elkaar zetten van de meubels was wel een uitdaging. Handleiding was redelijk... Mooie winkel met vriendelijk personeel. Denken met je mee en proberen je niet de duurste opties aan te smeren. Het in elkaar zetten van de meubels was wel een uitdaging. Handleiding was redelijk maar de planken waren niet genummerd en niet alles paste goed. Maar de meubels zelf zijn wel prachtig

Reactie Profijt Meubel Almere:

Bedankt voor de review Shemara! Wij horen graag hoe wij je de volgende keer een 10 sterren ervaring kunnen geven.
Mocht je ons van deze informatie willen voorzien, stuur dan gerust een e-mail t.a.v. Remco Overkamp of neem telefonisch contact op via 036-5491505.

Yolanda Renardus

Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Vriendelijke mevrouw Astrid

Reactie Profijt Meubel Almere:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Wij wensen je veel woonplezier.

Hupkens

Kwaliteit meubel is goed

Karin de Wit

Prima geholpen door Astrid! Ze dacht goed met ons mee

Goede service in de winkel maar ook van de bezorgers.

Broerse

Prettig personeel die goed uitleg heeft gegeven

Nazorg werd door ons erg gewaardeerd

Reactie Profijt Meubel Almere:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je onze service zo waardeert.
Wij wensen je veel woonplezier.

Saskia Sluijp

Heel goed geholpen, niet opdringerig, wel deskundig door Astrid, ze is erg vriendelijk.

Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Reactie Profijt Meubel Almere:

Ontzettend bedankt Saskia voor het plaatsen van deze mooie review.

M Troost

Erg tevreden werd heel goed geholpen

Wordt goed geadviseerd en duidelijk toegelicht

Goedemorgen M Troost,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen en fijn om te lezen dat je goed en duidelijk geadviseerd bent.
Team Profijt...
Goedemorgen M Troost,

Roos

Vriendelijke, geduldige en deskundige verkoper

Goedemorgen Roos,
Bedankt voor deze mooie review!

Familie Raak

Het is weer tijd voor een nieuwe bank met stoelen, maar wat ga je kiezen? Zoveel modellen en kleuren maken een juiste keuze niet makkelijk. Gelukkig heeft Valentino ons prima geholpen. Op... Het is weer tijd voor een nieuwe bank met stoelen, maar wat ga je kiezen? Zoveel modellen en kleuren maken een juiste keuze niet makkelijk. Gelukkig heeft Valentino ons prima geholpen. Op enthousiaste wijze heeft hij ons uitgelegd welke zitmeubels goed bij onze wensen passen. Nog even wachten tot we de meubels hebben, waarvan we zeker weten dat die goed zullen bevallen. Met dank aan Valentino!

Deskundig advies en vriendelijk personeel

Reactie Profijt Meubel Almere:

Bedankt Familie Raak voor deze mooie positieve review!
Wij wensen jullie alvast veel woon plezier met de nieuwe meubels.

e.cia

Prima geholpen.

Goedemorgen e.cia,
Bedankt voor deze mooie 5 sterren review!