Jose

Uitstekend!

Dennis geeft prima advies, denkt met je mee en is heel vriendelijk.

Reactie Profijt Meubel Almere:

Goedemorgen Jose, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling.

Peter

Onze ervaring met deze winkel in Almere is helemaal top. Super goede adviseur/verkoop.

De adviezen van de verkopers zijn helemaal top. En de medewerkers in Almere zijn echt super .

Zeker geen verbeterpunten . Blijf zo door gaan . Wij komen er graag.

Reactie Profijt Meubel Almere:

Beste Peter, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling.

Barbieux

We zijn bij Profijt Almere 2 keer door Astrid geholpen. De tweede keer, na 3 maanden, wist Astrid nog precies wie ik was, om welke meubel het ging en wat we destijds hadden besproken. Dit toont... We zijn bij Profijt Almere 2 keer door Astrid geholpen. De tweede keer, na 3 maanden, wist Astrid nog precies wie ik was, om welke meubel het ging en wat we destijds hadden besproken. Dit toont professionaliteit en oprecht interesse voor haar klanten. Ze was super vriendelijk en ze heeft ons uitstekend geadviseerd.
We zijn heel blij met onze Monclair TV meubel.

Klantvriendelijkheid, deskundige advies, oprecht interesse in de klant.

Reactie Profijt Meubel Almere:

Bedankt Barbieux, voor je complimenten en uitgebreide feedback. We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze service.
Wij wensen je nog veel plezier van het nieuwe tv-meubel.
Graag tot...
Wij wensen je nog veel plezier van het nieuwe tv-meubel.

S.J.Kruisinga

Klantgericht en goede informatie

Zoals al aangegeven klantgericht en goede informatie.

Reactie Profijt Meubel Almere:

Hi S.J., bedankt voor je review en positieve beoordeling.

Ginah Taroenoredjo

Afgelopen zondag 28 januari 2024 zijn wij bij Profijtmeubel in Almere Buiten geweest en zijn super goed geholpen door verkoper Valentino. Hele lieve jongeman die ons goed heeft geadviseerd ,... Afgelopen zondag 28 januari 2024 zijn wij bij Profijtmeubel in Almere Buiten geweest en zijn super goed geholpen door verkoper Valentino. Hele lieve jongeman die ons goed heeft geadviseerd , waardoor wij prachtige meubels hebben uitgezocht en aangeschaft. De winkel in Almere Buiten oogt heel aantrekkelijk om binnen te komen door de opstellingen van meubels en de sfeer die je dan meteen proeft. Verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam en helemaal niet pusherig. Wij raden Profijtmeubel aan iedereen aan. Bedankt Valentino!

De diversiteit aan meubels, enorm veel keuze
De vriendelijkheid van de medewerkers
De deskundigheid van de medewerkers

Ik heb op dit moment niets aan te merken

Reactie Profijt Meubel Almere:

Bedankt Ginah voor het plaatsen van deze mooie review.

Peter Kroese

Wij werden prettig geholpen in de winkel, er werd de tijd voor ons gemaakt en kregen deskundig advies.

Klantvriendelijkheid, deskundig advies.

Goedemorgen Peter,
Bedankt voor het schrijven van een review en het delen van je aankoopervaring.

F Dubbis

Goede ervaring, snellen service

Snelle service bij reparatie of omruiling

Sneller leveren, vul deze enquette in maar heb mijn product nog niet ontvangen. Deze is in Amersfoort op voorraad maar wordt pas in week 5 in Almere geleverd.

J.A. Mulder-Parent

Ik was vrij, om de winkel door te lopen, en op mijn gemakje te bekijken, wat ik zocht! Toen ben ik naar de verkoopster toe gegaan, en die heeft mij fantastisch geholpen, zodat ik zonder aarzeling... Ik was vrij, om de winkel door te lopen, en op mijn gemakje te bekijken, wat ik zocht! Toen ben ik naar de verkoopster toe gegaan, en die heeft mij fantastisch geholpen, zodat ik zonder aarzeling mijn keus kon maken.

gewoon goed!

Het in elkaar zetten, van mijn stoel, was niet zo eenvoudig, als gezegd! Het vergde best wat kracht! Gelukkig had ik een behulpzame buurman!

Goedemorgen J.A.,
Bedankt voor het schrijven van een review en het delen van je aankoopervaring.

Dick en Linda Jensen

We hebben een goede ervaring gehad bij het uitzoeken en bestellen van onze hoekbank dankzij Valentino!

Deskundig personeel

Gratis thuisbezorgen boven een bepaald bedrag

Gea Beems

Heel goed, leuk geadviseerd en het is fijn dat er achteraf naar de tevredenheid wordt gevraagd door een telefoontje.

Fijne feedback op onze plannen en goede ervaringsopvolging.