ChrK

Goede website. Top service.

Duidelijke bestelwijze. Verzendkosten in prijs inbegrepen!

Hele goede ervaring Snelle levering

Snel geleverd en zorgvuldig verpakt, zodat de passe partouts niet konden kreuken of vouwen.

Goed overzicht van artikelen en prijzen

Passe partout met uitsnede ontvangen, terwijl ik dacht dat je de uitsnede zelf kon maken.
De uitsnede stond er ook niet bij, daarom dacht ik dat het een niet uitgesneden karton was van 30 x 40 cm

er bij zetten als er een uitsnede is, hoe groot die is.

Reactie Passepartouthandel:

Goedemorgen Louis,
Hartelijk dank voor de review.
Ik heb een aantal keren geprobeerd om telefonisch contact te zoeken maar tot op heden helaas zonder succes.
In dit geval zou ik wel even...
Goedemorgen Louis,
Hartelijk dank voor de review.
In dit geval zou ik wel even aan willen geven dat de uitsnede vermeld staat als u op de desbetreffende passe-partout klikt.
Dan staan alle specificaties aangegeven.
Dus dit berust waarschijnlijk op een misverstand en bij deze daarom onze excuses voor de onduidelijkheid.
Uiteraard hoop ik dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen zodat wij dit verder toe kunnen lichten en wellicht alsnog tot een passende oplossing zouden kunnen komen.
Alvast bedankt en ik hoor graag van u.
Linsey, Signerie

Besteld , kon niet direct geleverd worden , wel netjes mail hierover . Na een week zou het geleverd worden track en trace code werkte niet , ook geen levering .Twee dagen later gebeld , zou worden... Besteld , kon niet direct geleverd worden , wel netjes mail hierover . Na een week zou het geleverd worden track en trace code werkte niet , ook geen levering .Twee dagen later gebeld , zou worden uitgezocht en terug gebeld . Eind middag zelf terug gebeld. Toen dag erna geleverd. Alsnog werd op maandag gebeld dat het zou geleverd worden . Terwijl het al binnen was . wellicht niet goed door gecommuniceerd. Product Prima , voldeed aan de verwachtingen .

mail over late levering

communicatie onderling ?

Keurig, snel geleverd, prima kwaliteit

Na informatie via de mail over het product heb ik het besteld en had het binnen een paar dagen in huis, prima geregeld

de volgende dag antwoord via de mail op een vraag

H.Smeitink

Snelle service

Het verpakken van de passepartout
Ik moest de Passepartout onder een zwaar voorwerp zetten om het recht te krijgen.
Er zaten vouwen in!

Snelle en correcte bezorging.

duidelijk overzicht

nvt