Miranda Dekker

Top

Duidelijk en overzichtelijk

Jo Nieuwlands

De afhandeling van de bestelling is goed en soepel verlopen. De bestelling van het passe-partout op maat vond ik omslachtig

Snelle levering en afhandeling

Bestelling passe-partout op mast

L Vanderstukken

Zeer tevreden

kwalitatief en snelle levering

Liesbeth Jansen

Iet

BC Heeres

Op zoek naar een bepaalde maat passe partouts voor een schappelijke prijs kwam ik uit bij dit bedrijf. Zeer ruime keus, goede prijzen en overzichtelijke website. Het bestellen gaat eenvoudig, alleen... Op zoek naar een bepaalde maat passe partouts voor een schappelijke prijs kwam ik uit bij dit bedrijf. Zeer ruime keus, goede prijzen en overzichtelijke website. Het bestellen gaat eenvoudig, alleen is door een fout aan hun kant (geen controle of de pakbon wel uit de printer was gerold) mijn bestelling niet verzonden. Mail gestuurd en er werd telefonisch contact met me opgenomen om het uit te leggen. Duurde alsnog iets langer dan verwacht (1-2 dagen) voordat ik mijn passe partouts kreeg, maar nu ze hangen ben ik er blij mee!

Eenvoudig bestelproces
Veel keus en meer dan concurrerende prijzen
Vriendelijk personeel

Nieuwe printer aanschaffen zodat de pakbonnen er zeker weten uitkomen of beter controleren :)

Suzanne Scholte

Goede prijs en snelle verzending!

Snelle verzending

Zeer goed bedrijf

Goede informatie

Niet van toepassing

Daan Verpalen

Goede ervaring en op tijd geleverd.

Duidelijke informatie en levering op tijd.

Digitaliseren van een foto in het passé partout zodat de consument kan zien of het mooi staat.

Aynur

Goede prijs kwaliteit verhouding passe-partouts, tot nu goedkoopste die ik vond online.

degelijk product voor goede prijs

verzending duurde langer dan was voorspeld op de website