Tineke Hoogland

Prima, zorgvuldig, goed bereikbaar bij 'problemen' en vragen!

zie boven

Tessa Bot

Goed bereikbaar

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Zou graag gehad willen hebben, dat ik mijn elektrische auto in de zomer zou kunnen wisselen voor een benzine auto zodat wij gewoon met de auto op vakantie konden gaan.

Jeroen

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Behulpzaam bij keuze auto (budget). Maar ook bij schade. Vriendelijk, klantgeorienteerd.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Online zwak, app kan ook nog wel beter.

Duncan Slijkhuis

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Duidelijke app. Korte lijnen in communicatie.

Nee, helaas niet

Koos van Duijvenbode

Redelijk goed

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Toen mijn airco vlak voor de zomervakantie kapot ging heeft Multilease alles op alles gezet om het tijdig te kunnen repareren. Uiteindelijk is de auto op transport naar Heereveen gegaan. Dat was... Toen mijn airco vlak voor de zomervakantie kapot ging heeft Multilease alles op alles gezet om het tijdig te kunnen repareren. Uiteindelijk is de auto op transport naar Heereveen gegaan. Dat was echt goed geregeld.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Bij het inleveren van een auto vind ik sommige schades wat flauw vinden. Vooral als een auto 4-5 jaar oud is.

Alfons Houben

Net als bij mijn eerste lease auto via multilease geen probleem:)

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

goede service vragen worden snel beantwoord

CS

Niet zo fijn altijd

uiteindelijk kwam 't goed

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

beter (intern) communiceren én met klant én met partners/autobedrijven.

Gert Jonker

Redelijk

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Er worden dingen opgelost.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Veel via subbedrijven en niet de officiele autodealers

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Telefonisch redelijk goed bereikbaar.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

De MTC app waarin gedeclareerd moet worden is echt een drama! Ook erg vervelend dat dit niet online beschikbaar is via een laptop, maar alleen in de app op een mobiele telefoon. Bij vragen of... De MTC app waarin gedeclareerd moet worden is echt een drama! Ook erg vervelend dat dit niet online beschikbaar is via een laptop, maar alleen in de app op een mobiele telefoon. Bij vragen of problemen is MTC niet rechtstreeks beschikbaar, maar moet via een medewerker van Multilease gecommuniceerd worden. Het antwoord kan flinke tijd duren, maar niet duidelijk waar de vertraging zit (bij Multilease of bij MTC).

H.D. Vlieger

Eerste half jaar dat ik zo heb ervaren bij Multi lease is dat er weinig aan de afspraken wordt gehouden en telkens zelf er achter aan moet gaan i.v.m. open staande zaken, zo lopen er nog wat zaken... Eerste half jaar dat ik zo heb ervaren bij Multi lease is dat er weinig aan de afspraken wordt gehouden en telkens zelf er achter aan moet gaan i.v.m. open staande zaken, zo lopen er nog wat zaken rondom mijn auto en nog steeds weinig feedback gehad erover.

Nog niet mee gemaakt.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Meer actief reageren naar klanten in plaats van passief te wachten