Eerste bestelling. net op tijd binnen voor de carnaval. baard en snor waren niet van echt te onderscheiden

goede kwaliteit pruiken

de gebruiksaanwijzing was in het duits, was prettig geweest als deze in de nederlands taal erbij had gezeten

Swijen

Voor de eerste bezocht en wat gekocht goede en snelle service.

super snelle bezorging.

vooral zo door gaan.

Sergeant dirk

Duidelijke info en uitleg zonder verrassingen.

Duidelijke en klare uitleg en info

Het product was snel geleverd en ze waren goed bereikbaar voor verdere vragen die ik had.

Snelle levering en zeer klantvriendelijk.

Persoonlijk contact was heel fijn. Daarnaast was het product de volgende dag in huis.

Redelijk

Reactie MaskersenPruiken.nl:

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze webwinkel dan wel klantenservice. We gaan ons uiterste best doen deze punten te verbeteren en hopen je graag een keer terug te zien. Mocht je... Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze webwinkel dan wel klantenservice. We gaan ons uiterste best doen deze punten te verbeteren en hopen je graag een keer terug te zien. Mocht je nog aanvullende info hebben of klachten over je bestelling kun je deze altijd mailen naar info@maskersenpruiken.nl of ons telefonisch bereiken via 0384535773.

Holland Animatie

Ontzettend tevreden! De snor die ik aangeschaft heb is van fenomenale kwaliteit en doet na herhaaldelijk af en aan te zijn gedaan voor de filmproductie nog steeds geweldig dienst. Het persoonlijk... Ontzettend tevreden! De snor die ik aangeschaft heb is van fenomenale kwaliteit en doet na herhaaldelijk af en aan te zijn gedaan voor de filmproductie nog steeds geweldig dienst. Het persoonlijk contact was ook zeer professioneel en prettig.

Professioneel en prettig persoonlijk contact.

Echter Revue

Super positief!
Zowel de telefonische behandeling, het mailverkeer, levering en zeker de producten.

eelkje

Snelle levering, goede producten!