Daniëlle

Het werkt allemaal heel eenvoudig om te starten met crowdfunding, ben benieuwd naar het vervolg.

Natacha Suàrez-de Jong

Ik vondt het niet heel duidelijk uitgelegd hoe het inschrijven/account aanmaken dan investering uitzoeken en overmaken. Maar het is goed gekomen!

Karel Timmermans

Sommige projecten zijn onzeker in de retour betalingen,
Daar zou een garantie systeem voor moeten zijn.

J. de wolf

Prima, duidelijk, transparant

Reijco van de Pol

Ik heb het gevoel dat ik met mijn geld iets nuttigs doe.

Trees van den Hoogen

Steeds meer keuze mogelijkheden van projecten. Zo kies ik graag voor duurzame projecten en vooral voor microfinanciering voor vrouwen. Communicatie van lendahand over de projecten is uitstekend.

Willem de Vries

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop Lendahand kleine ondernemers in ontwikkelingslanden helpt om aan geld te komen

Cees Dert

Heel positief. Een belangrijke kanttekening: ik wil graag microfinanciering verstrekken kleine ondernemingen/achtergestelde groepen. Maar niet als het activiteiten betreft die het milieu schaden.... Heel positief. Een belangrijke kanttekening: ik wil graag microfinanciering verstrekken kleine ondernemingen/achtergestelde groepen. Maar niet als het activiteiten betreft die het milieu schaden. Bij de meeste projecten wordt daar niets over gezegd. Ik aarzel nu b.v. om leningen te verstrekken aan kleine boeren omdat ik niet weet of die boeren het geld gebruiken om land te bebouwen dat ze verkrijgen door het platbranden van bossen of dergelijke.
Het zou fijn zijn als Lendahand bij de projectbeschrijvingen standaard iets opneemt over de milieu-impact.

Anneke Lindeman

Laagdrempelig platform met overzichtelijke informatie

P. Terlouw

Investeren in de toekomst van anderen