Durk

Doe het voor de impact, niet voor het rendement. Ik leen nu al een paar jaar via lendahand geld uit. Helaas zijn er ook de nodige investeringen geweest waar het geld niet terug komt. Dus als ik het... Doe het voor de impact, niet voor het rendement. Ik leen nu al een paar jaar via lendahand geld uit. Helaas zijn er ook de nodige investeringen geweest waar het geld niet terug komt. Dus als ik het voor het rendement had willen doen, had ik het geld beter op de bank kunnen laten staan. Maar het doet me goed dat anderen met mijn geld een kans krijgen om een bestaan op te bouwen. Ik hoop dat Lendahand leert van de ervaringen en steeds beter wordt om hun partners te selecteren.

Joas

Goed, Lendahand heeft mooie projecten met een duidelijk en maatschappelijk doel.
Enige dat jammer is dat ik een tijdje geleden vergeten ben om mijn promotiecode te verzilveren. Ik heb hier over gemaild maar nog geen concreet antwoord over gekregen

Anke van der Zee

Leuke projecten, kies altijd die projecten die mij het meest aanspreken.

N.C.B.

Het idee van op deze manier stimuleren van projecten van mensen in landen met weinig mogelijkheden spreekt me aan. Wel jammer dat het meteen bij mijn eerste investering (Tugende) al mis gaat met... Het idee van op deze manier stimuleren van projecten van mensen in landen met weinig mogelijkheden spreekt me aan. Wel jammer dat het meteen bij mijn eerste investering (Tugende) al mis gaat met terugbetalen, dus ik ben wel een beetje huiverig om grotere bedragen uit te lenen...

Remujn

Na aanmelden makkelijk, helder en overzichtelijk. Goed risicobeleid, maar ik vraag me wel af of de impact op het leven van kleine ondernemers niet te groot is als ze die hoge rentes niet kunnen... Na aanmelden makkelijk, helder en overzichtelijk. Goed risicobeleid, maar ik vraag me wel af of de impact op het leven van kleine ondernemers niet te groot is als ze die hoge rentes niet kunnen betalen. Heb schrijnende verhalen gezien... Een vrijwillige coulanceregeling (kwijtschelding) voor investeerders is wellicht een optie.

Ballendux

Prettige duidelijke website. Investeren met kleine bedragen mogelijk. Mooie projecten

Patrick

Jammer dat investeringen in dollar telkens weer worden omgezet in euro. Zo verliest je enorm veel winstpotentieel.

Jan Baak

Er is nog maar weinig ervaring, maar het is wel een beetje spanend. En leuk dat op deze manier ondernemers van kleinere bedrijven een financieel steuntje in de rug gegeven kan worden.

Annemarie

Ik vind het heel fijn om mensen te helpen zichzelf te helpen door ze toegang te geven tot krediet faciliteiten.