We hebben wel een certificaat gekregen maar nog geen lasdraad !!!!!!!
Jullie hebben wel een Luuk Tim om mee om te gaan .

Duurde wat lang voor ik antwoord had op mijn mail prijsaanvraag

Ik heb bij jullie een las apparaat besteld. Werd netjes gebeld dat hij klaar stond om opgehaald te worden. Maar had voor dat ik hem ophaalde al de factuur in de mailbox. Bij een vorige bestelling... Ik heb bij jullie een las apparaat besteld. Werd netjes gebeld dat hij klaar stond om opgehaald te worden. Maar had voor dat ik hem ophaalde al de factuur in de mailbox. Bij een vorige bestelling bestelling het zelfde. Telefonisch besteld. Apparaat was nog niet beschikbaar maar krijg wel 5 dagen vtv de factuur.

Na telefonisch contact zij de artikelen netjes bij elkaar gezocht. prima service.

Garagebedrijf Willem

Bestelling mooi op tijd en goed apparaat!

Piet van Os

Prima leverancier al kunnen de prijzen van de laatste periode wel eens roet in het eten gooien.

Jullie zijn niet altijd goed te bereiken, sta in het onderwijs en heb liefst snelle contacten. Dus zit het in de comunicatie.

Eddy Mensen / renewi ATM Moerdijk

Altijd zeer prettig zaken doen met Dhr Ad Verdonk .
Altijd zeer prettig zaken doen met Dhr Ad Verdonk .
Deze lopende vraagbaak heeft af en toe aan een half woord al genoeg , en dat maakt het voor mij heel prettig om spullen die las gerelateerd zijn te krijgen .9 van de 10 keer is 1 telefoontje of emailtje al genoeg.
Hulde voor deze man .
Mag ook wel eens gezegd worden

-pas de vraag over de tijdlevering van de bestelling aan , de smiley staat verkeerd.

Verder wil ik Ad Verdonk en Sharona Huiszoon even speciaal in het zonnetje zetten .
ze staan...

ze staan altijd voor ons klaar , hebben snelle schakelingen , en werken daardoor onze bestellingen razendsnel af .
dus vandaar dit extra bedankje .

Eddy Mensen / renewi ATM Moerdijk

Ga zo door , maar dat heb ik de vorige keer ook al gezegd .
samenwerken met Ad Verdonk en Sharona Huiszoon , daar kun je altijd van op aan .
er is altijd wel antwoord vanuit jullie kant...
Ga zo door , maar dat heb ik de vorige keer ook al gezegd .
er is altijd wel antwoord vanuit jullie kant met betrekking over een vraag of iets wat kapot is .