Dat wil ik wel.
Keuringen zijn voor ons erg belangrijk. Zeker omdat we een school zijn.
Dat wil ik wel.
Keuringen zijn voor ons erg belangrijk. Zeker omdat we een school zijn.
Dacht omdat alles nieuw is de keuring wel op een dag kon. Dat ging dus niet, wij hebben natuurlijk ook leerlingen.
Dan ligt de lasserij er twee dagen uit.
Gr jos

Peter

Netjes en super snel!

anoniem

Op 3 april voor 290 Euro besteld, op 11 april een mailtje gekregen dat er een deellevering zou komen.
Tot op dit moment niks gekregen, het tel.nr wordt niet opgenomen en op mails wordt niet gereageerd.

Eric van Wijk

Keurig werk geleverd, alleen de tijd tussen opdrachtgeven en uitvoering duurde wat lang.

Nico van der Graaf

Vooral zo doorgaan

Maurice

Er was iets mis gegaan met het online bestellen. Bij mijn bestelling zat geen artikel nummer !? Daarom bleef mijn bestelling ergens in het systeem hangen. Na enkele dagen "klantenservice" gebeld dat... Er was iets mis gegaan met het online bestellen. Bij mijn bestelling zat geen artikel nummer !? Daarom bleef mijn bestelling ergens in het systeem hangen. Na enkele dagen "klantenservice" gebeld dat ik mijn bestelling nog niet had ontvangen. Verkoper heeft het onderzocht en kwam al snel met een oplossing. Super fijn opgepakt en af gehandeld zo als het hoort !

Theo

Hallo gaat af en toe wat rommelig en langs elkaar heen dat zou beter kunnen

Reactie tijd op aanvragen is ronduit slecht! 6 weken reminders gestuurd totaal geen reactie

Vandaag voor 20:00 uur besteld, morgen in huis*

Maar dat was niet helemaal waar na 2 dagen binnen gekregen

De reden dat ik redelijk negatief ben, is puur de bezorging. Het pakket is niet afgeleverd bij ons, het is ergens in een hoek gegooid binnen ons verzamelpand, simpelweg om zo snel mogelijk weer weg... De reden dat ik redelijk negatief ben, is puur de bezorging. Het pakket is niet afgeleverd bij ons, het is ergens in een hoek gegooid binnen ons verzamelpand, simpelweg om zo snel mogelijk weer weg te kunnen. We zagen gisteren dat het pakketje was afgeleverd, en hebben tot vanochtend moeten zoeken voordat we het uiteindelijk vonden. Voor de duidelijkheid, bezorger: DHL. Verschrikkelijk, het is niet de eerste keer dat het misgaat met DHL. Mijn advies: zoek een andere bezorgpartner.