HJG

Over alles zeer tevreden, verwerkingstijd zou iets beter kunnen.

Is niet altijd even gemakkelijk om iets te bestellen

Agata De Vuyst

Alles inorde

Bram

Top! Snel en goed.

Maarten

Kleinere aantallen van bepaalde artikelen aanbieden zou voor de kleine ondernemer fijn zijn. Enkele jaren geleden kon dat nog bij LPMW

Ed Ridderhof

De bereikbaarheid van de vestiging laat nog steeds te wensen over. Punt van verbetering

Willie

Jullie staan klaar voor ons en denken mee om problemen op te lossen.
Tevens denken ze mee om kosten te drukken wat in deze tijd ook belangrijk is.

Mario

Al heel lang kopen wij bij jullie op de betaal pas nu na jaren regelt een man op rekening te kunnen kopen wel raar want eerst waren we volgen jullie niet krediet waardig wel vreemd het is dat jullie... Al heel lang kopen wij bij jullie op de betaal pas nu na jaren regelt een man op rekening te kunnen kopen wel raar want eerst waren we volgen jullie niet krediet waardig wel vreemd het is dat jullie voor het eerst een medewerker heb die zijn nek uit steek om een klant binnen te halen dus aan de directie van uw bedrijf geef deze man opslag hij verdient het en voor de anderen een klant vriendelijk training

Ruud Daemen

Bestelling is gedaan door een van onze monteurs.
Helemaal perfect gelopen, alleen heb ik begrepen dat er veel tijd lag tussen tijdstip bestellen en ontvangst.
Waarschijnlijk was het...
Bestelling is gedaan door een van onze monteurs.
Waarschijnlijk was het product niet voorradig, maar was dit niet duidelijk op uw site.
Maar alles is perfect verlopen en wij zijn tevreden met de kwaliteit van het geleverde product .
TOP

Gratis verzendkosten boven €250,- is belachelijk. Helaas kom ik als kleine ondernemen niet altijd aan dit bedrag. Ook omdat niet alles verkrijgbaar is bij LPMW