John

Professionele hulp: snel, effectief en meelevend

Uw beoordeling

Bij een onverwacht ontslag ivm overtolligheid kreeg ik van mijn werkgever een 'vaststellingsovereenkomst' overigens met het advies een advocaat te raadplegen. Mijn initiële twijfel of ik 'zo maar'... Bij een onverwacht ontslag ivm overtolligheid kreeg ik van mijn werkgever een 'vaststellingsovereenkomst' overigens met het advies een advocaat te raadplegen. Mijn initiële twijfel of ik 'zo maar' een advocaat via internet zonder f2f contact moest vragen, kon na eerste contact al over boord. Een snelle reactie op de door mij aangeleverde info, een telefonisch gesprek om eea te verhelderen en richting te bepalen en vervolgens kort daarop een goed concept tegenvoorstel. Daarin toch een aantal punten waaraan ik zelf niet had gedacht. Ook wist Tara mij in de toch even onzekere tijd gerust te stellen. Gelukkig bleek de werkgever ook meewerkend en was eea snel rond. TX

henk leber

Duidelijk, snel en deskundig.

Goed bijgestaan door Bas Wielink, thanks

Kennemer Golf & Country Club

Een goed en eerlijk bedrijf met hele kundige mensen die je stuk voor stuk uitstekend zullen helpen

Uw beoordeling

Ik raad je aan om gebruik te maken van dit bedrijf. Ik
Ben geweldige geholpen en met een zeer persoonlijke begeleiding.

Nathan

Ontzettend goed, fijn en professioneel geholpen door Floor Tamis. Zij verdiend een promotie én een opslag!

Uw beoordeling

Je hebt geen ander bedrijf nodig!

ADM

Klantvriendelijk, snelle respons

Uw beoordeling

Goed geholpen door Mvr. Neshat. Wel een tip voor de klant, zorg dat u altijd alle documenten goed naleest op inhoud en typefouten. Ook altijd goed om zelf met ideeën en initiatieven te komen... Goed geholpen door Mvr. Neshat. Wel een tip voor de klant, zorg dat u altijd alle documenten goed naleest op inhoud en typefouten. Ook altijd goed om zelf met ideeën en initiatieven te komen richting de Jurist(e), dit heeft mij namelijk extra geholpen om dichter bij mijn doel te komen.

Leffert Heida/ Rabobank

Zeer goede afwikkeling van mijn VSO

Uw beoordeling

De juridische behandeling van mijn VSO was prima, het werd gedaan door Bas Wieling, tot grote tevredenheid, ik heb inmiddels op de zaak de VSO ondertekend

Bernadett

Zeer professioneel

Uw beoordeling

Jurist Floor Tamis heeft mij bijgestaan, alles zeer professioneel afgehandeld. Vanaf het moment dat ik in contact kwam met haar, had ik geen contact meer met mijn werk, alles verliep via haar. De... Jurist Floor Tamis heeft mij bijgestaan, alles zeer professioneel afgehandeld. Vanaf het moment dat ik in contact kwam met haar, had ik geen contact meer met mijn werk, alles verliep via haar. De punten die niet op de juiste manier in de vaststellingsovereenkomst stonden werd dankzij haar aangepast precies zoals ze dat heeft aangegeven. Ook heeft ze iets meer geld eruit kunnen halen. Ik ben heel tevreden en blij met de professionele afhandeling. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie hulp, zonder jullie had ik dit zelf nooit voor elkaar gekreken! Ik ga jullie van harta aanbevelen aan anderen!

Anna

Niet aan te raden!

Uw beoordeling

Mijn partner heeft zijn vaststellingsovereenkomst laten controleren door Juristen Arbeidsrecht Nederland en gevraagd of zij hem konden ondersteunen met de onderhandeling. Dit werd opgepakt door... Mijn partner heeft zijn vaststellingsovereenkomst laten controleren door Juristen Arbeidsrecht Nederland en gevraagd of zij hem konden ondersteunen met de onderhandeling. Dit werd opgepakt door Tara.
De enige eis die mijn partner had was vrijstelling van werkzaamheden voor de laatste twee maanden voor beëindiging van zijn overeenkomst, omdat zijn vaste standplaats opgeheven werd en hij niet dagelijks ruim 3 uur in de auto wilde zitten naar een andere vestiging voor een werkgever waar hij ontslagen was. Hij hoefde geen hogere transitievergoeding en had geen andere eisen. Eerder werd aangegeven dat dit goed zou komen, omdat de meeste werkgevers hun medewerkers vrijstelling geven zodat ze zich niet ziekmelden.
Tara heeft eenmalig contact gehad met de advocaat van de werkgever en gaf toen aan dat zij niet openstonden voor onderhandeling, een tegenvoorstel had volgens Tara geen zin. Wel mocht mijn partner €500 van zijn tekenvergoeding inleveren om de juridische kosten te dekken, volgens Tara was dit zo bedoeld door de werkgever terwijl dit in geen één document staat vastgelegd en terwijl eerder werd aangegeven dat deze kosten op de werkgever verhaald zouden worden obv goed werkgeverschap.
Al met al is hij er dus slechter uitgekomen in plaats van beter. Hij had beter direct de vaststellingsovereenkomst kunnen tekenen ipv Juristen Arbeidsrecht Nederland in te schakelen.

Reactie Juristen ArbeidsRecht Nederland:

Geachte mevrouw van der Velden, wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij streven naar 100 % tevreden klanten en dat is bij u helaas niet gelukt. Wij kunnen vooraf... Geachte mevrouw van der Velden, wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij streven naar 100 % tevreden klanten en dat is bij u helaas niet gelukt. Wij kunnen vooraf nooit toezeggingen doen met welke eisen een werkgever akkoord gaat. Blijkbaar hebben wij de indruk gewekt dat “vrijstelling van werkzaamheden” zeker zou lukken. Die verwachting hadden we niet mogen wekken. Wel hebben we dit punt als eis ingebracht in de onderhandelingen met de werkgever. De advocaat van de werkgever gaf inderdaad aan dat zij niet openstonden voor onderhandeling. Toch zijn we de onderhandeling aangegaan, omdat de vaststellingsovereenkomst op een aantal punten tekort schoot. Dat gaf ons de kans om het gesprek aan te gaan en te proberen alsnog de vrijstelling van werkzaamheden binnen te halen. Het klopt dat er in eerste instantie verwarring was over de tekenbonus die gebruikt zou worden als vergoeding voor onze juridische kosten. We hebben dit gecorrigeerd. Het is dus onjuist dat uw partner 500,- van zijn tekenvergoeding aan ons moest inleveren. We hebben in onze concept mail naar de werkgever gevraagd om een bijdrage in onze kosten, betaald door de werkgever van uw partner. Uw partner heeft deze concept mail van ons ontvangen waarin dit letterlijk staat. Deze concept mail hebben we nooit gestuurd omdat u de samenwerking met ons verbroken heeft. Wij krijgen geen contact meer met u. Als u wilt, zijn we u nog graag van dienst.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Juristen Arbeidsrecht Nederland

Peer

Zeer goed geholpen

Uw beoordeling

Dhr. Marc van Snippenburg heeft mij uitstekend geholpen, doormiddel van zijn sterke woorden heb ik uiteindelijk gelijk gekregen, dus ik ben zeer tevreden over het resultaat en de fijne... Dhr. Marc van Snippenburg heeft mij uitstekend geholpen, doormiddel van zijn sterke woorden heb ik uiteindelijk gelijk gekregen, dus ik ben zeer tevreden over het resultaat en de fijne samenwerking

Zonder zijn hulp was dit niet gelukt dus daarvoor wil ik Marc van Snippenburg erg bedanken!

Regina Krikke

Uitstekend! Ben erg goed geholpen door mw Tamkin Neshat