Makro Nederland

Transparant, vlot en deskundig advies plus communicatie

Uw beoordeling

Juristen Arbeidsrecht Nederland zijn expert wanneer het aankomt op geschillen tussen de werkgever en werknemer. Net die extra zekerheid wanneer je geen aanvullende dekking hebt.

Rutger

Goed geholpen door Bas Wielink, duidelijke communicatie en goeie onderhandeling

prima

Zachary Sabajo

Geweldig!

Uw beoordeling

Echt fantastisch geholpen door Bas Wielink! Ik had geen betere jurist kunnen hebben die mij bijstond bij mijn vso traject.

Viënna

Geweldig

Uw beoordeling

super fijn geholpen door de heer Wielink, het is voor mij echt een uitkomst geweest en ben super dankbaar voor alle hulp!

gertjan phillips

Goed en eerlijke advies

Uw beoordeling

echt en aanrader in arbeid conflict

Deborah van der Meer

Bas Wielink heeft mij enorm goed geholpen, handelt snel en geeft goede uitleg waar nodig.

Uw beoordeling

Bas heeft mij goed geholpen, heeft verstand van zaken, voelde me gehoord, snelle terugkoppeling en goede uitleg bij vragen.

Govert

Vertrouwd en fijne ondersteuning

Uw beoordeling

Het contact met Bas Wielink was prettig. Hij was goed te bereiken voor vragen en pakte nieuwe vraagstukken snel op. Een formele manier van communiceren naar mijn werkgever en wat informeler naar mij... Het contact met Bas Wielink was prettig. Hij was goed te bereiken voor vragen en pakte nieuwe vraagstukken snel op. Een formele manier van communiceren naar mijn werkgever en wat informeler naar mij als cliënt. Dit gaf een vertrouwd gevoel.

Sven Schuur

Erg goed en duidelijke dienstverlenign

Uw beoordeling

Goede verstand van zake en mijn belangen zijn goed behartigd. Geholpen door Bas Wielink.

m Sintnicolaas

Proffesioneel en snel

prima , helder en duidelijk

Tina van Valen/ FNsteel

Professionele mensen.

Uw beoordeling

Geweldig geholpen en geadviseerd door Bas Wielink.