Rading

Duidelijke en snelle communicatie.

W.J. Velthuijsen-Wever

Fantastisch

Uw beoordeling

Prettige en behulpzame werknemer. Ik ben heel tevreden over Marc van Snippenburg

Esther Scholten

Goede service en vriendelijke hulp, professionele aanpak.

Uw beoordeling

Zeer positief. Tot een goede afronding van zaken gekomen dus tevreden

Menno Geurts

Goed en snel geholpen!

Uw beoordeling

Heel fijn dat er snel met mij contact op werd genomen na het invullen van het formulier op de website. Ik moest binnen een week tekenen en met hulp van Bas Wielink is dit ook gelukt!
Bas heeft...
Bas heeft de vaststellingsovereenkomst gecontroleerd, aanpassingen gedaan en het contact met mijn HR afdeling gedaan.
Uiteindelijk hebben we in overleg nog een tegenbod gedaan, die geaccepteerd is.

Heel erg tevreden met het snelle handelen en het contact met Bas! Echte aanrader!!!

G. Westerhof

Goed, fijn en snel geholpen

Uw beoordeling

Ik vond het erg prettig dat ik zo goed ben geholpen door Bas Wielink. Een snelle communicatie en goed advies. Ook al wist ik er zelf ook wel iets van, het was fijn dat hij de tekst van de... Ik vond het erg prettig dat ik zo goed ben geholpen door Bas Wielink. Een snelle communicatie en goed advies. Ook al wist ik er zelf ook wel iets van, het was fijn dat hij de tekst van de vaststellingsovereenkomst heeft gecheckt en op een gunstige manier voor mij heeft onderhandeld richting werkgever. Erg tevreden!

Chanou

Ik ben echt heel erg dankbaar met de hulp van Bas Wiellink, zonder deze hulp was het allemaal niet zo voorspoedig afgelopen

Uw beoordeling

Zeer tevreden. Snelle reacties en erg meedenken/meelevend met de situatie.

Jacoba Breedveld

Super goed geholpen door Bas Wielink.

Ruben

Concreet, direct en meedenkend met het maken van juiste beslissingen.

Uw beoordeling

Marc heeft mij, een leek op het gebied van juridische zaken, erg goed geholpen met het begeleiden door dit toch wel emotionele proces. Het is prettig dat Marc snel en concreet met oplossingen en of... Marc heeft mij, een leek op het gebied van juridische zaken, erg goed geholpen met het begeleiden door dit toch wel emotionele proces. Het is prettig dat Marc snel en concreet met oplossingen en of ideeƫn kwam. Schroomde daarbij ook niet om zijn mening te delen als buitenstaander op de betreffende kwesties. Kortom ben ik heel tevreden over het verloop van dit traject en de communicatie met Marc verliep altijd soepel.

Michelle

Ik ben echt ontzettend goed geholpen.

Uw beoordeling

Ik kan Juristen Arbeidsrecht Nederland zeker aanbevelen. Door de receptie ben ik direct vriendelijk geholpen en is er een afspraak voor mij gemaakt met Marc. Vervolgens heeft Marc alle tijd genomen... Ik kan Juristen Arbeidsrecht Nederland zeker aanbevelen. Door de receptie ben ik direct vriendelijk geholpen en is er een afspraak voor mij gemaakt met Marc. Vervolgens heeft Marc alle tijd genomen om mijn verhaal aan te horen, vragen met goed advies beantwoord en een rapportage doorgezet naar mijn behandelaar Tamkin. Tamkin heeft mij ook uitstekend geholpen. Mijn verhaal goed aangehoord, mijn vragen duidelijk beantwoord en goed advies gegeven. Het gehele team staat echt voor je klaar en het is heel fijn hoe ze met je omgaan als je geen idee hebt hoe je bepaalde dingen moet aanpakken. Zeer professioneel, behulpzaam en vriendelijk.

Ivo

Snelle, deskundige service en heldere communicatie.

Uw beoordeling

Initieel had ik twijfels over het gebruik van een landelijk platform, maar die waren onterecht. Het contact met Tamkin was erg prettig en haar advies deskundig. Heel tevreden over de afwikkeling, en... Initieel had ik twijfels over het gebruik van een landelijk platform, maar die waren onterecht. Het contact met Tamkin was erg prettig en haar advies deskundig. Heel tevreden over de afwikkeling, en ook nog (voor mij) helemaal gratis.