Ciska

Wanneer je juridische hulp nodig heb is dit geen fijn moment tot dat ik op een zeer fijne/ professionele wijze ben bij gestaan.

Groningen stad

Uw beoordeling

Ik ben op een fijne manier bij gestaan in deze moeilijke periode. Ik zal ze iedereen aanraden die juridische hulp nodig heeft. Alles is vanaf het begin duidelijk en ik werd telefonisch van alles op... Ik ben op een fijne manier bij gestaan in deze moeilijke periode. Ik zal ze iedereen aanraden die juridische hulp nodig heeft. Alles is vanaf het begin duidelijk en ik werd telefonisch van alles op de hoogte gehouden toen ik het uit handen heb gegeven.

Ylan Fecker

Ik ben zeer goed geholpen door een erg vriendelijk en behulpzame jurist.

Berkel-Enschot, Noord-Brabant

Uw beoordeling

Ik voelde mij vanaf het eerste contactmoment al op mijn gemak. De communicatie was duidelijk en het advies viel in lijn met mijn verwachting. Ondanks dat ik niet direct actie ondernam, werd er met... Ik voelde mij vanaf het eerste contactmoment al op mijn gemak. De communicatie was duidelijk en het advies viel in lijn met mijn verwachting. Ondanks dat ik niet direct actie ondernam, werd er met geduld gereageerd en kwamen we samen tot een actieplan. Er werd steeds gecheckt of alles goed was gegaan en of er meer hulp nodig was. Al met al een heel fijne ervaring!

TG

Heel goede en professionele advocaat

Den Haag

Uw beoordeling

Ik werd zeer snel bijgestaan door een uiterst professionele advocaat van Juridisch Centrum.
Zij is niet alleen zeer bekwaam, maar ook altijd bereikbaar,
waardoor ik me vol vertrouwen...
Zij is niet alleen zeer bekwaam, maar ook altijd bereikbaar,
waardoor ik me vol vertrouwen voelde gedurende het hele proces.

Mitch

Goede communicatie, goede prijsregeling, goede informatie.

Zoetermeer

Uw beoordeling

Ik twijfelde of ik een jurist moest inhuren, maar de tarieven zijn meteen duidelijk, je hebt iemand die echt aan je kant staat en hun informatie was vrijwel onmisbaar in dit proces. Elke cent waard... Ik twijfelde of ik een jurist moest inhuren, maar de tarieven zijn meteen duidelijk, je hebt iemand die echt aan je kant staat en hun informatie was vrijwel onmisbaar in dit proces. Elke cent waard en zeer aan te raden.

Ik ben uitstekend geholpen

Overijssel

Uw beoordeling

Snel, correct en to the point

Michael

Maatwerk en persoonlijke benadering.

Amstelveen

Uw beoordeling

Helder qua communicatie, professioneel met persoonlijke aandacht. Prima advies mogen ontvangen. Nazorg geeft een goed gevoel.

Viviane Kramer

Professioneel en helder in de communicatie.

Maastricht

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft toch nog een voordeeltje voor mij kunnen bereiken, wat voor mij in eerste instantie onhaalbaar leek. Ik ben dik tevreden!!!

D Gravenberch

Rustgevend

Amsterdam - Noord Holland

Uw beoordeling

Ben zeer goed geholpen, situatie observatie is zeer deskundig, wat heeft geholpen met een eerlijke deal met mijn oude werkgever.

Ik raad zeker iedereen aan die twijfels heeft met...

Ik raad zeker iedereen aan die twijfels heeft met zijn huidige werk situatie om toch even op gesprek te gaan.

Bedankt!

Marian Hoiting

Snel en accuraat

Emmen, Drenthe

Uw beoordeling

Ik ben prima geholpen door Lobke, wat ik heel fijn vond was de terugkoppeling, ik werd constant op de hoogte gehouden. Mijn kwestie was snel en zorgvuldig afgehandeld en Lobke wist nog enkele fouten... Ik ben prima geholpen door Lobke, wat ik heel fijn vond was de terugkoppeling, ik werd constant op de hoogte gehouden. Mijn kwestie was snel en zorgvuldig afgehandeld en Lobke wist nog enkele fouten uit de VSO te halen. Ook belde zij mij regelmatig om alles samen even door te spreken, zij gaf dan een tijdstip aan dat ze zou bellen dit was heel fijn want dan kon ik er goed voor klaar zitten en meeschrijven. Alle afspraken is ze nagekomen zonder haar hulp was het een stuk stressvoller geweest.

Patrice

Zeer tevreden!

Bussum

Uw beoordeling

Iris, luister goed naar je verhaal en komt met goede oplossingen en is heel duidelijk wat wel en niet haalbaar is!