Karin Martens

Prettige, persoonlijke benadering met duidelijke en heldere adviezen zonder richting te geven aan te nemen beslissingen.

Zuid- Holland

Uw beoordeling

Zeer kundig, goed bereikbaar, duidelijke adviezen en daarnaast aandacht voor de emoties die loskomen bij een dergelijk proces.

Top, helder en concreet

Emmen/Drenthe

Top!

Mari

Ben goed geholpen; contact/advies was goed en duidelijk.

Rotterdam

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen door Ronald Smits bij de afronding van mijn vaststellingsovereenkomst. Fijn contact, duidelijk en snel gegaan. Ben heel tevreden en zou iedereen het Juridisch Centrum voor... Ik ben goed geholpen door Ronald Smits bij de afronding van mijn vaststellingsovereenkomst. Fijn contact, duidelijk en snel gegaan. Ben heel tevreden en zou iedereen het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht aanbevelen!

Halima Benkhlafa

Vakkundig, toegankelijk en uiterst bekwaam!

Amsterdam

Uw beoordeling

Iris heeft me onlangs bijgestaan bij het afsluiten van een vaststellingsovereenkomst en ik kan haar niet genoeg prijzen voor haar uitmuntende service. Haar professionaliteit, toewijding en... Iris heeft me onlangs bijgestaan bij het afsluiten van een vaststellingsovereenkomst en ik kan haar niet genoeg prijzen voor haar uitmuntende service. Haar professionaliteit, toewijding en deskundigheid hebben me door het hele proces heen geholpen en me gemoedsrust gegeven in een tijd die voor mij erg stressvol was. Iris was niet alleen zeer goed geïnformeerd over alle aspecten van de overeenkomst, maar ze was ook empathisch en begripvol, waardoor ik me altijd gehoord en ondersteund voelde. Haar vermogen om complexe juridische kwesties op een duidelijke en begrijpelijke manier uit te leggen was buitengewoon behulpzaam. Ik ben ontzettend dankbaar voor haar hulp en zou haar zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die juridische bijstand nodig heeft. Bedankt Iris voor je uitzonderlijke dienstverlening

JP

Vakkundig ontzorgd

Groningen

Uw beoordeling

Snel, begrijpelijk en vooral ook menselijk

E.

Goed en duidelijk ondersteuning

Amstelveen

Uw beoordeling

Ik heb een eerste contact gelegd om de situatie uit te leggen en te begrijpen of er onderhandelingsruimte zou zijn. Na dit overleg besloot ik door te gaan en de diensten in te huren. De communicatie... Ik heb een eerste contact gelegd om de situatie uit te leggen en te begrijpen of er onderhandelingsruimte zou zijn. Na dit overleg besloot ik door te gaan en de diensten in te huren. De communicatie was duidelijk, de mogelijkheden werden uitgebreid uitgelegd en ik ben zeer tevreden met het resultaat

Mariska

Onwijs goed geholpen door Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht!

Zoetermeer

Uw beoordeling

Iris de Bruijn van het Juridisch Centrum heeft mij enorm geholpen met de onderhandelingen na mijn ontslag. Als je onverwacht en onterecht ontslagen wordt is dit een emotionele aangelegenheid. Iris... Iris de Bruijn van het Juridisch Centrum heeft mij enorm geholpen met de onderhandelingen na mijn ontslag. Als je onverwacht en onterecht ontslagen wordt is dit een emotionele aangelegenheid. Iris heeft mij ontzettend goed bijgestaan met haar kennis en ervaring. Het was ook heel fijn om het onderhandelingstraject uit handen te kunnen geven, zodat je zelf niet uit emotie reageert. Ik kan het Juridisch Centrum bij iedereen aanraden!

Angelique

Ik ben goed geholpen, heel tevreden!

Heerenveen

Uw beoordeling

Goed, persoonlijk, professioneel juridisch advies gekregen van Ronald, hij gaf vertrouwen, snelle, duidelijke en heldere communicatie.

E.B.

Fijn contact goed advies

Wateringen

Uw beoordeling

Snel geholpen, meegedacht en persoonlijk advies gegeven in mijn situatie. Vriendelijk contact met de heer Smits.

Raymon

Prima ondersteuning door Ronald

Almere/Flevoland

Uw beoordeling

Na (een moeizame) onderhandeling toch nog een mooie VSO kunnen realiseren met mooie voorwaardes