Dick

Deskundige rechtsbijstand en heldere communicatie

Limburg

Uw beoordeling

Ronald Smits heeft mij deskundig bijgestaan in een arbeidskwestie tegen mijn werkgever. Zijn manier van communicatie was duidelijk, zakelijk en toch persoonlijk. Ik ben zeer tevreden over de... Ronald Smits heeft mij deskundig bijgestaan in een arbeidskwestie tegen mijn werkgever. Zijn manier van communicatie was duidelijk, zakelijk en toch persoonlijk. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking , zijn juridische aanpak en de onderhandelingen die Ronald namens mij heeft gevoerd en de verdere afwikkeling.

Jordy

Onwijs betrouwbaar en professioneel

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Ik kwam onverwachts in een vervelend juridisch conflict met mijn werkgever. Op Google kwam ik al snel bij verschillende partijen die mij bij konden staan. Na wat gesprekken met verschillende... Ik kwam onverwachts in een vervelend juridisch conflict met mijn werkgever. Op Google kwam ik al snel bij verschillende partijen die mij bij konden staan. Na wat gesprekken met verschillende partijen, kwam Juridisch centrum voor ontslag en arbeidsrecht het betrouwbaarste over. Er werd echt naar mij geluisterd en ik werd goed geholpen. Na het eerste kennismakingsgesprek werd er een plan van aanpak gemaakt en werden de eerste stappen gezet. Alle stappen die naar mijn werkgever werden genomen, werden eerst goed met mij besproken. Ook de kosten waren vooraf meteen duidelijk. Zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan. Ik ben heel blij met de uitkomst van de uiteindelijke vaststellingsovereenkomst.

Ronald, nogmaals onwijs bedankt voor je hulp!

KB

Prettig contact, gedegen advies met kennis van zaken.

Kralendijk

Uw beoordeling

Arbeidsconflicten zijn geen zaken waar ik mij dagelijks mee bezig houdt of juridisch onderbouwde kennis van heb. De experts bij het Juridisch Centrum hebben mij gedurende dit proces prima bijgestaan... Arbeidsconflicten zijn geen zaken waar ik mij dagelijks mee bezig houdt of juridisch onderbouwde kennis van heb. De experts bij het Juridisch Centrum hebben mij gedurende dit proces prima bijgestaan en de zorgen weggenomen.

Jolanta

Very professional and efficient

Rotterdam

Uw beoordeling

Very good service and professional advice, efficient and quick

Ronald M.

Ik ben in het ontslag traject uitstekend bijgestaan door Roelant. Het contact heeft me de veel houvast gegeven en op de momenten dat dat nodig was onzekerheid weg gehaald. Ik raad juridisch centrum... Ik ben in het ontslag traject uitstekend bijgestaan door Roelant. Het contact heeft me de veel houvast gegeven en op de momenten dat dat nodig was onzekerheid weg gehaald. Ik raad juridisch centrum voor ontslqg en arbeidsrecht dan ook ten zeerste aan.

Roermond

Mina Cornelissen

Deskundige hulp en zeer fijne communicatie!

Diemen

Uw beoordeling

Na een nare ervaring met mijn werkgever heb ik contact gezocht voor juridische advies. Wat ik heel fijn vond is dat er vrijwel direct iemand klaar stond om mij te helpen. Zo kwam ik in contact met... Na een nare ervaring met mijn werkgever heb ik contact gezocht voor juridische advies. Wat ik heel fijn vond is dat er vrijwel direct iemand klaar stond om mij te helpen. Zo kwam ik in contact met Iris, zij heeft mij bijgestaan en zeer goed geholpen in het hele proces. Ik ben tevreden met de uitkomst en ben erg tevreden met de manier hoe zij zich vastbeet in de zaak. Nogmaals bedankt Iris!

Arjan van der Spoel

Zeer prettig, constructief, zacht maar inhoudelijk sterk contact.

Hoorn

Uw beoordeling

Iris van het Juridisch centrum heeft mij bijgestaan bij onderhandelingen met mijn werkgever. Zij doet wat ze zegt een zegt wat ze doet. Op momenten dat de zaak voor mij emotionele lading kreeg,... Iris van het Juridisch centrum heeft mij bijgestaan bij onderhandelingen met mijn werkgever. Zij doet wat ze zegt een zegt wat ze doet. Op momenten dat de zaak voor mij emotionele lading kreeg, hield zij de rust en het overzicht. Ik kreeg bij ieder contact het gevoel dat zij volledig de tijd voor mij nam. Wanneer Iris iets beloofd, komt ze de belofte na. Ik voelde mij volledig ontzorgt.

Petra

Geweldige advocaat!

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Ronald Smits, mijn dank en waardering is héél groot!
Je hebt mij bijgestaan tijdens een zeer nare periode!!
Je luistert ècht, handelt erg snel, professioneel en met veel empathie. Ronald Smits, mijn dank en waardering is héél groot!
Je hebt mij bijgestaan tijdens een zeer nare periode!!
Je luistert ècht, handelt erg snel, professioneel en met veel empathie.
Concreet / duidelijke uitleg in Jip en Janneke taal, heel helder voor een leek als ik en je reageert altijd héél snel.
Dit alles gaf mij veel vertrouwen!
Zonder twijfel stuur ik mensen die problemen met een werkgever hebben, dan ook direct naar je toe.

Goed en snel geholpen met een bevredigend resultaat.

Zuid-Holland

Uw beoordeling

De medewerkers van het Juridisch Centrum hebben een luistrend oor en gaan direct met jouw zak aan de slag. Gezien hun ervaring weten ze direct hoe ze een zaak goed moeten behandelen.

Snelle reactie, meedenkend en volhoudend

Vlaardingen

Uw beoordeling

Ik ben erg tevreden over de communicatie; hele snelle actie èn reactie. Altijd goed bereikbaar