Van der vegt

Vriendelijk personeel. Letten goed op de veiligheid. De kinderen hebben zich prima vermaakt.

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Bedankt voor uw mooie review! Tot jumps

Debbie

Was lekker rustig in de ochtend. Werknemers waren ook heel aardig! En de muziek was heerlijk! Mijn dochter en ik hebben het heel erg leuk gehad op moederdag! Wij komen zeker nog eens terug met... Was lekker rustig in de ochtend. Werknemers waren ook heel aardig! En de muziek was heerlijk! Mijn dochter en ik hebben het heel erg leuk gehad op moederdag! Wij komen zeker nog eens terug met familie en vrienden.

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Bedankt voor de mooie review! Leuk om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Tot jumps!

Angelique de Rijk

Gevarieerde trampolines, vriendelijk personeel. WC's waren niet schoon, met ook zwarte handen op de deur (dus deuren zijn lang niet schoongemaakt). Hapje en drankje kopen is mogelijk, maar alleen te... Gevarieerde trampolines, vriendelijk personeel. WC's waren niet schoon, met ook zwarte handen op de deur (dus deuren zijn lang niet schoongemaakt). Hapje en drankje kopen is mogelijk, maar alleen te betalen met iDeal (en dus niet contant en ook niet met creditcard), dat vind ik wel minder.

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Bedankt voor de mooie review Angelique! Ik zal de feedback omtrent de wc's meenemen. Wij streven ernaar om elk uur een schoonmaakronde te doen. Voor een eventuele volgende keer: er kan contant... Bedankt voor de mooie review Angelique! Ik zal de feedback omtrent de wc's meenemen. Wij streven ernaar om elk uur een schoonmaakronde te doen. Voor een eventuele volgende keer: er kan contant betaald worden bij de bar.

Michaëla

Het is erg gezellig

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Bedankt voor je mooie review!

Suus

Gewoon goed

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Bedankt voor uw mooie review Suzanne!

Lagerberg

Was erg leuk. Kids hebben zich prima vermaakt.