Nieuwegein

Slechte service

Beste Ellen,
Zou u het bezoek verder aan ons willen toelichten? We horen het graag!
nieuwegein@jumpsquare.com

Tonny Ingwersen

Kind heeft enorm naar het zin. Ben blij dat de muziek niet zo hard stond.

Beste Tonny,
Team Nieuwegein

Kinderen hebben heerlijk gespeeld!

Beste Marieke,

van Wijnbergen

Hi Laura,

Bianca

Fijn en veelzijdig jumppark waar de kids zich kostelijk hebben vermaakt! Geen 5 sterren omdat ik alles wel érg aan de prijs vindt..

Beste Bianca,
Bedankt voor uw review, we nemen de feedback mee om onze service te verbeteren :)

Particulier

Omdat het echt heel leuk is ( en niet alleen voor de kinderen!)

Beste Particulier,

Rowena

Leuk park, vooral het airpark zorgt voor leuke afwisseling. Alleen erg jammer en zeer vervelend dat een werknemer heel de twee uur die we geboekt hadden bij ons kwam zitten en ons op bleef zoeken om... Leuk park, vooral het airpark zorgt voor leuke afwisseling. Alleen erg jammer en zeer vervelend dat een werknemer heel de twee uur die we geboekt hadden bij ons kwam zitten en ons op bleef zoeken om conversaties te starten.

Beste Rowena,
Bedankt voor uw feedback, we nemen dit mee om onze service te verbeteren!

Iris de Jong

Heel leuk kinderfeestje, maar leuker als kids tussendoor ‘pauze’ kunnen houden en daarna nog even kunnen springen. Daarbij is het jammer dat er alleen uit frites met snacks gekozen kan worden. Het... Heel leuk kinderfeestje, maar leuker als kids tussendoor ‘pauze’ kunnen houden en daarna nog even kunnen springen. Daarbij is het jammer dat er alleen uit frites met snacks gekozen kan worden. Het zou niet misstaan om de kinderen ook de keus voor een tosti te geven!

Schoordijk

Kinderfeestje geboekt. Helaas de avond voor het feestje kreeg mijn dochter een ongelukje met haar fiets waardoor ze een flinke wond en pijn had. Zonder problemen het feestje kunnen verzetten. Kinderfeestje geboekt. Helaas de avond voor het feestje kreeg mijn dochter een ongelukje met haar fiets waardoor ze een flinke wond en pijn had. Zonder problemen het feestje kunnen verzetten.
Gister heeft ze eindelijk haar feestje kunnen vieren en ze hebben het super gehad. Alles geregeld en kids veel plezier wat wil je nog meer!

Ingrid Walker

Houdt de kinderen lekker bezig en actief!