Chantal

We hadden een kinderfeestje. de kinderen vermaakten zich prima ze waren continue lekker bezig.

Faisca Van Der Kleij

Omdat in ons geval de kinderen lekker hebben gesprongen en gelachen

Kitty

Mijn dochter vond het erg leuk. En het ziet er mooi uit en heel netjes. Je kunt er relaxed zitten. Maar wat ik wel heel erg vervelend vond is dat het er zo enorm warm is. En dan deed ik niet eens... Mijn dochter vond het erg leuk. En het ziet er mooi uit en heel netjes. Je kunt er relaxed zitten. Maar wat ik wel heel erg vervelend vond is dat het er zo enorm warm is. En dan deed ik niet eens mee met springen. Als je springt lijkt het me helemaal niet prettig, zo'n warme ruimte.

De Optimist

Een te gek schoolreisje gehad bij Jumpsquare Lelystad. De leerlingen hebben het super leuk gehad. De communicatie is heel prettig verlopen en daar was de service perfect. We kunnen het alle scholen... Een te gek schoolreisje gehad bij Jumpsquare Lelystad. De leerlingen hebben het super leuk gehad. De communicatie is heel prettig verlopen en daar was de service perfect. We kunnen het alle scholen aanraden als schoolreisje!