Linda

Leuk park, maar het toezicht zou beter kunnen. Kinderen houden zich bv niet aan de regel dat er 1 persoon tegelijk op een trampoline mag. Het personeel (en natuurlijk ook een ouder) kan daar een... Leuk park, maar het toezicht zou beter kunnen. Kinderen houden zich bv niet aan de regel dat er 1 persoon tegelijk op een trampoline mag. Het personeel (en natuurlijk ook een ouder) kan daar een actievere rol in hebben. De trapeze bijna nooit open en gaat het alleen open als er naar gevraagd wordt. Het personeel zou dus zichtbaarder kunnen zijn.

Reactie Jumpsquare Lelystad:

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Katja Hoekman

Super! Mijn dochter vierde haar verjaardag bij Jumpsquare. De meiden hebben ontzettend genoten en kregen goede uitleg en top begeleiding van Aron. Bedankt!!

Simone

Rustig zitten voor de ouders, kinderen kunnen lekker springen, was nog best rustig voor een woensdagmiddag

Jansen

Schoon, vriendelijk personeel, leuke opzet om te springen

Romy Meijer

Mijn oudste heeft zijn kinderfeestje gevierd. Alle kinderen inclusief wij ouders hebben het erg naar ons zin gehad. De jongens die er werken zijn ook erg meedenkend en vriendelijk alles was netjes... Mijn oudste heeft zijn kinderfeestje gevierd. Alle kinderen inclusief wij ouders hebben het erg naar ons zin gehad. De jongens die er werken zijn ook erg meedenkend en vriendelijk alles was netjes verzorgd. Top!

Ab

Ik had een disco party maar alle lichten waren nog aan, verder was alles prima! Vriendelijk, vlot leuk personeel