Kay wolff

Leuk, gezellig, nooit te druk, gezellig personeel

NRP

Alles was goed, de kinderen hebben zich goed vermaakt

Romsel87

Leuke plek voor kinderen om lekker te bewegen.

Anouk

Leuke avond gehad met 15 jongeren tussen de 12 en 25. Werknemers nemen de tijd voor uitleg en houden oogje in het zeil op de vloer.

Dashyl

Slecht informatie via de site en via het personeel. Ik heb voor 4 mensen betaald l. Personeel vertelde mij alleen kinderen mogen gaan springen. Dagmer mij. Minimaal 4o euro niet eens uw geld kan... Slecht informatie via de site en via het personeel. Ik heb voor 4 mensen betaald l. Personeel vertelde mij alleen kinderen mogen gaan springen. Dagmer mij. Minimaal 4o euro niet eens uw geld kan je zo terug krijgen. 1 ding weet ik nooit meer Lelystad.

Reactie Jumpsquare Lelystad:

Beste Dashyl,
Beste Dashyl,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.
Team Jumpsquare

Kim Gruijs-van eekelen

Mini jump is heel goed georganiseerd door de medewerkers en begeleid super!!!!