Nico Gillard

Aangenaam en vriendelijk
gemakkelijk om te bestellen en ze brengen het aan tafel

Thérèse Vandoolaeghe

Mijn jongste kleinzoon is 5 geworden in juni. Ik was verplicht om een ticket te kopen om te jumpen. Dat vond ik minder..... verloren geld

Brenda

Goede service en bediening, heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Niet vriendelijk. Het duurde al zeker 10 minuten vooraleer er iemand aan het onthaal kwam. Ze waren al 15 minuten kwijt van hun tijd vooraleer ze konden beginnen. Verplichte aankoop van jullie... Niet vriendelijk. Het duurde al zeker 10 minuten vooraleer er iemand aan het onthaal kwam. Ze waren al 15 minuten kwijt van hun tijd vooraleer ze konden beginnen. Verplichte aankoop van jullie sokken is puur commercieel, jumpsokken zijn jumpsokken!

Kelly Corneillie

Duur voor feestjes. Enkel 1 drankje inbegrepen. Jammer dat er geen water voorzien is voor de kids.

Ann-Sophie

Leuk park met heel veel spring-mogelijkheden voor jong en oud

Fleur

Ik ben zeer tevreden, er is wel één jobstudent van jullie die heel de tijd op ons kap zat wat jammer was

Mieke Allegaert

Supertoffe activiteiten en heel vriendelijk onthaal. Top!

Chelsey

Voor mijn stiefdochter van 8 is het een aanrader maar nipt voor mijn dochter van 3 is het veeeeeel te veeel geld voor wat ze maar kan doen… spijtig…. Ook als begeleider volle pot betalen vind ik... Voor mijn stiefdochter van 8 is het een aanrader maar nipt voor mijn dochter van 3 is het veeeeeel te veeel geld voor wat ze maar kan doen… spijtig…. Ook als begeleider volle pot betalen vind ik niet oke … want als begeleider ondersteun je vooral het kleintje heb je zowizo zelf niets aan… mits je al zoveel betaald voor kind van 3 .( ik had gehoopt dat er toch wat meer ging zijn voor de kleuters voor die prijs)