Virginie Vroman

Vriendelijk personeel, proper , vlugge bediening

Dv

Goede begeleiding bij het springen. Mensen die werk zien!

Thomas

Leuke activiteit voor kinderen. Zeer gevarieerd en ruim park in een trendy en cool ingerichte zaal. View aan de bar is top. Mocht er gratis (kraantjes)water geserveerd worden bij de formules dan zou... Leuke activiteit voor kinderen. Zeer gevarieerd en ruim park in een trendy en cool ingerichte zaal. View aan de bar is top. Mocht er gratis (kraantjes)water geserveerd worden bij de formules dan zou deze zaak een 5 ster kunnen worden.

Louis

Ik vond het wel aan de dure kant 1u30 springen met 2 kindjes onder de 5jaar 1 volwassene betaalde ik 56 euro

Fanny

Mijn zoon vond zijn feestje met de vrienden de max. Hij blij-> mama blij šŸ˜œ

Vaneeckhoute Philip

Jumpsquare prima,cafetaria 2 op 5,
Service koffie en thee 0 geen suiker geen koekje bij de thee,koffie maar halfvol, jammer!!!!!!

Sven Logghe

Het was plezant, vriendelijk personeel zeer behulpzaam, gezellige bistro, wel wat duur voor 2 volwassenen.

Isabel

Mooie parcours en gezellig om iets te drinken. Wel duur en onvriendelijk. Ze hadden anti-slipkousen aan. De 4 vriendjes moesten de jump verlaten omdat ze geen kousen van hun logo aanhadden. Na... Mooie parcours en gezellig om iets te drinken. Wel duur en onvriendelijk. Ze hadden anti-slipkousen aan. De 4 vriendjes moesten de jump verlaten omdat ze geen kousen van hun logo aanhadden. Na aankoop van 4 paar nieuwe kousen van Jumpsquare zelf, hebben ze mogen verder springen. Voor de veiligheid maakte dit geen enkel verschil!