Heldenbergh

Ondanks goede organisatie toch lange wachttijd om in te schrijven. Maar kinderen hebben zich rot geamuseerd.

Desart Pogo

Jumpsquare kortrijk is het aangenaam zitten met een drankje een mooi overzicht hoe de kids volop zich uitleven , super vriendelijk personeel!

Sarah Deschuymer

Jammer dat kinderen tot en met 5 onder begeleiding moeten springen.
Jammer dat kinderen tot en met 5 onder begeleiding moeten springen.
Ik snap dat dit qua veiligheid ergens moet, maar ik vind het niet kunnen dat volwassen begeleiders hiervoor ook de volle pot moeten betalen (als ze zelf niet willen springen). En als hiervoor dan toch betaald dient te worden, vind ik dat het op zijn minst gedeeld moet kunnen worden onder beide ouders...(zodat beide ouders elkaar kunnen afwisselen)
Ook het feit dat sokken van een ander trampolinepark niet gebruikt mogen worden, betreur ik ten zeerste.

Benedicte

We werden vriendelijk onthaald. De bediening aan de tafel ging heel snel terwijl het toch druk was.

Lebon kenny

Heel leuk voor kinderen
Alleen beetje jammer dat er bij een verjaardagsfeestje niets wordt voorzien voor de jarige.
Een kleine attentie ofzo

Marlies

Boys amuseerden zich en als ouders heb je van bovenaf mooi zicht

Kilian clauw

Als actieve papa vond ik het leuk dat ik samen met de jonge zoon en dochter eens binnen ons volledig kunnen smijten (letterlijk en figuurlijk) . Vriendelijk personeel en , alles was mooi... Als actieve papa vond ik het leuk dat ik samen met de jonge zoon en dochter eens binnen ons volledig kunnen smijten (letterlijk en figuurlijk) . Vriendelijk personeel en , alles was mooi professioneel aangekleed topper!

Blondeel Hannelore

Goed georganiseerd en mooie plaats in de kantine voor de ouders