van de Pol

Veel lawaai, koud, duurder dan andere trampolineparken

Cumps

Chaos aan de kassa, vermoedelijk door feestjes waardoor het wachten aan de kassa 20-30 minuten geduurd heeft

Joke

Zeer lange wachttijden aan de kassa. Tip: zet hier meer dan 1 medewerker op de spitsuren.
Het was heel koud in het cafetaria én bovendien waren er op dat moment geen warme dranken te verkrijgen. Jammere combinatie.

N

Extra sokken moeten kopen ondanks dat we sokken in ons bezit hadden van een andere jumpsquare (Brussel). Op het speelterrein stelden we tot onze verbazing vast dat er alsnog kinderen met sokken van... Extra sokken moeten kopen ondanks dat we sokken in ons bezit hadden van een andere jumpsquare (Brussel). Op het speelterrein stelden we tot onze verbazing vast dat er alsnog kinderen met sokken van een ander jumpsquare zich uitleefden.

Liselot

Waiver! Seriously?! Kan da nie anders benoemd worden? Of het formulier op voorhand laten tekenen? Heel onduidelijk wat dit is bij aankomst. Eerst een half uur! In de rij moeten aanschuiven om dan te... Waiver! Seriously?! Kan da nie anders benoemd worden? Of het formulier op voorhand laten tekenen? Heel onduidelijk wat dit is bij aankomst. Eerst een half uur! In de rij moeten aanschuiven om dan te horen te krijgen dat we de ‘waiver’ moeten invullen eerst. Ik snap het idee hier achter maar de manier waarop kan toch beter.

Sarah Vanderlinden

Wachtrij was serieus lang. Daardoor gereserveerde tijdslot gemist en moeten bijbetalen om de kids toch een uur te kunnen laten springen

Jacomina Onstenk

Mijn Kleinzoon heeft zich prima vermaakt