Ozdemir S.

Zeer leuke sport voor kids en aangename koffiekantine voor de ouders

Bortels

Super goeie service. En kinderen vinden het super leuk

Instael Rita

Het is: veilig, gevarieerd, uitstekend gepland; toezicht! Vanuit de horecazaak kan je de kinderen goed zien, zij kunnen je gemakkelijk bereiken. Kortom... ik vind het heel tof. Mss wel wat duur als... Het is: veilig, gevarieerd, uitstekend gepland; toezicht! Vanuit de horecazaak kan je de kinderen goed zien, zij kunnen je gemakkelijk bereiken. Kortom... ik vind het heel tof. Mss wel wat duur als je met meerdere kinderen wil gaan.

Spaan

Klein, ongeïnteresseerd personeel, catering is ontzettend duur maar je mag zelf niks meenemen, smerige wc's.

Steffi Dumoulin

De kinderen hebben zich supergeamuseerd. Onze tafels waren gereserveerd en het eten kwam stipt op tijd. Ook het personeel was heel vriendelijk.

Platteau

sterren voor 'Heel leuk voor de kinderen'. 2 sterren voor de organisatie. We werden enkel ter plaatse op de hoogte gebracht dat het eten pas op het einde van het spel werd gebracht waar vorig jaar... sterren voor 'Heel leuk voor de kinderen'. 2 sterren voor de organisatie. We werden enkel ter plaatse op de hoogte gebracht dat het eten pas op het einde van het spel werd gebracht waar vorig jaar het nog ergens tussenin werd gegeven. (reden kan best terecht zijn of de beslissing aan de ouders laten) Ik vond het niet kunnen dat de kinderen een 1.5 uur moesten wachten tot hun eerst drankje. dit heeft ervoor gezorgd dat wij 5 halve liter water flessen hebben moeten aankopen aan 5€ het stuk en een 10-tal zakjes chips. halve liter aan 5€! goed wetende dat de kinderen in een gesloten warme omgeving met al dat gespring al na 15 minuten dorst hebben. een 1.5 zonder iets tenzij we maar bij bestellen. We waren al meer kwijt dan dat we voorzien hadden. Dit lijkt meer op geld uit de mensen hun zakken halen dan iets anders. Kraantjes water voorzien was ook al goed geweest. U weet ook dat wij als wachtende ouders sowieso iets gaan bestellen. Het eten werd dan ook met 20 minuten vertraging gebracht waar ze al hun drankje hadden gekregen. Uiteraard was dat dan al op nog voor ze konden eten. Ja sorry ik was hier echt niet mee opgezet. Het spijt me , maar dit jaar was het geen leuke ervaring. Toch wil ik er even bij zeggen proficiat met de nieuwe opzet van de speeltuigen dat zag er beter uit dan vorig jaar.

Reactie Jumpsquare Hasselt:

Beste,
Fijn te horen dat de kinderen het geweldig vonden en de nieuwe attracties konden appreciëren.
Beste,
Het eten wordt altijd na het jumpen geserveerd. Dat is altijd zo geweest. De reden hiervoor is dat kinderen soms onwel worden wanneer ze met een volle maag jumpen. Dat staat ook zo op onze website omschreven en in het reservatiesysteem. Het is dus niet zo dat jullie dit pas aan de kassa konden te weten komen.
Wat betreft de drankjes, die kunnen jullie al bij aankomst vragen of samen met het eten. Indien jullie graag iets extra nuttigen zoals drank of chips, is dat uiteraard niet ingegrepen in het pakket.
De prijs van Chaudfontaine bronwater 0,5L is €4,80. De prijzen zijn het voorbije jaar enorm geïndexeerd door de leverancier. Voeding en drank is helaas onderhevig aan prijsstijgingen. Daar kunnen wij niets aan veranderen.
We hebben in het verleden gefilterd water in waterkannen verkocht, maar dat werd ook niet goed onthaald. Sommige klanten vonden dit geen fijne smaak. We zijn daar van moeten afstappen en hebben dus gekozen om enkel nog bronwater aan te bieden. Helaas is dat duurder.
Het voorbije jaar is alles gestegen (personeelskosten, energiekosten, etc), doch hebben wij onze ticketprijzen niet aangepast. Maar de prijsstijging in voeding en drank kunnen we niet anders dan doorrekenen.
We hopen u hierbij meer info te hebben bezorgd omtrent de prijzen en de reden waarom eten nooit voor het jumpen geserveerd wordt.
Met vriendelijke groeten,
Team Hasselt